(folytatás)
 
 
Fontos leszögezni a táborral kapcsolatban, hogy nem önmagunkért, hanem Értetek csináljuk. Nem akarunk bizonyítani - se magunknak, se másoknak -, hisz volt már erre lehetőségünk bőven korábban is MTT-s keretek között. Nem akarjuk senkinek sem megmutatni, hogyan is kell ezt jól csinálni. Azért vállaltuk el, hogy Nektek adjunk valamit vele. Nem az MTT történetének legprofibb és legtökéletesebb táborát szeretnénk. Egy olyan tábort szeretnénk, amelyet magatokénak éreztek.
 
Nem gondoljuk, hogy jobbak vagyunk másoknál és nem gondoljuk, hogy jobban tudjuk másoknál, milyen is egy jó tábor vagy egy jó keretjáték. Emberek vagyunk - gyarlóak, esendőek, tévedésre hajlamosak - akárcsak Ti. Ahhoz, hogy ez egy jó tábor legyen, mi nem leszünk elegek, kelletek hozzá Ti is mindenképpen. És nem csupán résztvevőként, táborozóként. Hanem az előkészítések során is szükségünk lesz igényeitekre, véleményetekre, ötleteitekre, elvárásaitokra. Arra kérünk Titeket, hogy olvassátok el ezt a spoilermentes változatot, és mondjatok hozzá ötleteket, hogyan lehetne jól megcsinálni - ha már egyszer ez nyert. Ebből kell kihoznunk a legtöbbet, nem másból, ezért kérjük pont ehhez a pályázathoz a segítségeteket - mutassatok rá hiányosságaira, bizonytalanságaira, és segítsetek abban, hogy a végeredmény Nektek szólhasson!
Adjatok tippet a gyakorlati megvalósításhoz is, akár a lentebb írt elnökségi kritikák kapcsán, akár saját elképzeléseitek alapján!

Segítsetek abban, hogy ez a tábor olyan legyen, amilyennek a többség igénye szerint lennie kéne! Amilyennek Ti szeretnétek a Dol Gulduros tábort.
 
És arra kérünk Titeket, minden esetleges ellenérzésetek (?) ellenére adjátok meg nekünk a bizalmat!
Mindannyiunknak.

Köszönjük!

(Vége.)
 


A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr856296798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Álmodó 2009.10.20. 08:15:20

Gondolom nem annak szántad, de ez a bejegyzés nekem valami kétségbeesett segítségkérésnek tűnik. Illetve tudva, ki a főszervező, és olvasva ezeket a dogokat, amiket ide írtál, hát.... némileg összeegyeztethetetlen bennem. Ez nem negatív kritika, csupán ténymegállapítás. Remélem, sikerül összeraknotok egy olyan tábort, amivel mindenki elégedett lesz. Én egyelőre nem tudok érdemben hozzászólni ehhez, szóval a kommentem is tök fölösleges volt. :P

Pisti, az aragorn 2009.10.20. 10:34:28

Hát nem. Ez a bejegyzés azt mutatja, hogy nem beképzelt, "majdmimegmutatjuk" alapon megy a dolog, hanem nyitottak vagyunk a Táborozók igényei felé, és Nekik csináljuk az egészet, nem dicsekvésből. Nem rosszul értelmezett demokráciáról vagy mindent megszavazósdiról van szó, hanem odafigyelésről. A többi a pályázatból kiderül.

gillz 2009.10.20. 11:02:50

Engem ebben csak az zavar, h tudtommal Gandalf, nem vagy foszervezo, es ezzel az egesz nyitosdi veszit a hitelebol. Te biztos, h igy gondolod, de a tabor foszervezosegetol meg nem nagyon hallottam semmit, ami alapjan elhinnem, h igen, ez pl. Ankalimon allaspontja is.

Pisti, az aragorn 2009.10.20. 13:18:53

Nem tudom, Ti konkrétan mit értetek "nyitósdin", de szerintem a pályázat eléggé világosan fogalmazott. Majd lesz kérdőív is. A döntési struktúra meg fix, azt nem befolyásolja semmi. Az, hogy a szervezői csapatból kíváncsiak a táborozók véleményére, még nem jelenti azt, hogy kívánságműsort csinálunk, vagy hogy feltétlen minden egyes javaslatot egy-az-egyben beépítünk... de ezt nem is írtam.

Álmodó 2009.10.20. 14:34:53

Értem, hogy mi a célja ennek a bejegyzésnek. Csak a szövegezés hat számomra furcsán.

Pisti, az aragorn 2009.10.20. 14:48:21

Ezért jó, hogy van olyan, hogy komment, és lehet kérdezni, kifejteni. :0)

gillz 2009.10.21. 09:44:34

én konkrétan a nyitósdin a blogodon folytatott kommunikációdat értem - ez némi transzparenciát sejtet a továbbiakra is, és ez ellentmondásban van azzal, amit érzek-látok-hallottam a táborszervezésről. ne érts félre, azzal nincs bajom, h kérdezel embereket - a többesszámodban vagyok bizonytalan. de biztos csak én vagyok vén cinikus emtétés. (és persze szeretném, h jó legyen a tábor. )

Lómiel 2009.11.04. 01:00:25

Ha már cinizmus - nekem ez a bejegyzés nagyon populista, és mártírom. Ne haragudj, téged ismerve nem ez van mögötte, de így néz ki. Populista, pont a kérdezés miatt. Talán az én defektem, de ha ezt a tábort ti csináljátok, ti döntötök, hogy mi lesz és mi nem, akkor nekünk nincs, és ne legyen beleszólásunk. Nem kell eljátszani - és külön felhívni a figyelmet, nehogy valaki ne vegye észre - hogy ti mennyire figyeltek ránk. Egy kérdőív, amiből levontok következtetéseket, oké, de egy vitafórum itt vagy máshol már gáz, szerintem. Mert ha nem csináljátok meg, minek tépjem a szám, ha meg igen, akkor mér nem én vagyok a főnök? :) Nem kell ekkora demokrácia, én azt mondom, ha ti csináltok tábort, mondjátok meg ti, hogy mi a frankó, nem kell ennyit szövegelni. (Nemtom, érthető-e mi a problémám, lehet, kevésbé fáradtan kéne fejtegetnem.) Mártírom meg az "értetek, nem magunkért" rész miatt. Kösz, de én nem szeretem, ha áldozatot hoznak értem. Ha neked nem jó, hogy csinálod, ne csináld, csak azért, hogy nekünk jó legyen, ne, mert az megbosszulja magát. Uff, beszéltem. Remélem, nem veszed támadásnak, mert nem annak szánom, azért merem ezt így leírni, mert bízom benne, hogy érted, mért írom, amit írok.

Pisti, az aragorn 2009.11.04. 10:14:55

Mivel bezár ez a blog, ez lesz a legutolsó kommentem, és arra kérlek, Ti se reagáljatok már rá itt. Végigolvasva újra ezt a bejegyzést és a rá érkezett kommenteket, illetve más blogok reakcióit, nem egészen értem, miért érzitek mártírkodásnak. Attól még, hogy másoknak csináljuk a tábort és nem önérvényesülési terepnek tekintjük, miért ne csinálnák szívesen, élvezettel? Lelkesek vagyunk és szeretjük a keretjátékunkat, ez nem mond ellent annak, hogy sok kérdést direkt nyitva hagyott a pályázat, és én is szívesen veszem az ötleteket. Ami meg Ankalimont érinti, nem véletlen, hogy annyi emberrel beszélget el négyszemközt a táborról, különös tekintettel azokra, akik negatívan állnak hozzá. De szerintem nem érdemes ezen az egy bejegyzésemen tovább lovagolnotok, aki akar, az segít, aki meg "álszentségnek" érzi, az meg letojja a továbbiakban. Nem szeretném, ha a táborral kapcsolatos rossz érzéseitek konkrétan ennek a bejegyzésnek a kapcsán csapódnának ki. Aki ismer, tudja, hogy miről van szó. És most búcsúzik a blog, viszlát odaát!
süti beállítások módosítása