2005.08.27. 11:47

Tegnap: Végre voltam Kedvesék lakásán és megismertem a tesóit (egy kivételével). Gyönyörű esténk volt, s most a főzőcskézés is jobban ment.  A ház tényleg olyan, mint az Odú, nagyon hangulatos és egyedi, egyből megszerettem.  Hazafele kissé megáztam, remélem, nem esek vissza, mert már kezdtem jobban lenni...

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr306297399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lányod 2005.08.27. 11:59:07

Nehogy visszaess nekem! Én még mindig nem lábaltam ki belőle... És öcsi kivételével benne van az egész családunk :S Tessék szépen meggyógyulni
süti beállítások módosítása