2005.08.30. 22:38

Munka: Középkori templomtitulusok térképre gyűjtve, de kéne grafikonon ábrázolnom az időbeli elhelyezkedésüket. 7 db. települést nem találtam egy térképen sem, ezekkel nem tudom, mi lesz. ICS-s melók is akadtak.

Egészség: Még taknyolok egy picit, egyébként tűrhető. Kissé lefáradtam a munkában.

Lelkiállapot: Nagyon hiányzik Kedves! Olyan jó volt ma is SMS-t kapni Tőle! Sokszor olvasom újra az SMS-eit. Néha olyan furcsa érzésem támad, mintha az elmúlt egy hónapot csak álmodtam volna, de ilyenkor meglátom Kippkoppot, meg a számítógépemre ragasztott cetlit (ide van feljegyezve a párizsi elérhetősége meg hogy mikor hova érkezik), és ettől megnyugszom. Állandóan fellépek a blogjára, pedig tudom, hogy nem ír most egy ideig, de mégis úgy érzem, fel kell néznem oda. Más. Idegileg elégé kikészít a sok munka + a mai kabátvásárlás mamámmal (azért egész jó kis kabátot vettünk a végén, még egy gatyát is adtak hozzá, igaz, az elég gagyi) + hogy az internet kapcsolat pont akkor szakadt meg rövid időre, mikor el akartam küldeni egy fontos és hosszú e-mailt... elszállt az egész. Mindegy, már megnyugodtam, csak fáradt vagyok és emiatt talán ingerlékenyebb.

Továbbra is "fapados" Messengerrel nyomulok, de szerintem ezen a gépen ez már így marad, nem tudok mit tenni. Kezdek hozzászokni.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr926297396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása