2005.09.16. 23:28

Megint kevesen voltunk olvasókörön. Bár valamivel többen, mint múltkor. Pedig reklámoztuk ezerrel. Benne volt a hírlevélben, kiratuk a főoldalra képpel meg a hírekhez is, kint volt a fórum legalább 3 topicjában, az Eseménynaptárban is (azaz csak a TolkienHU-n 7 helyen is meg lehetett találni, s egyik se volt eldugva), kiraktam a Hírblogra, Völgyzugolyra a hírek közé és a fórumra, Rejtett Uradalom fórumára és a Fantasya.hu főoldalára is kikerült képpel. Ezek után a képünkbe mosolyog valaki, hogy hát miért nem reklámoztuk eleget. Mondták az illetőnek hogy de igenishogy. Ő csak mosolygott és rázta a fejét, hogy direkt nézte és sehol sem látta. Csak ismételni tudom magamat: Megható, hogy a vezetőség egyes tagjai ennyire értékelik a munkánkat. Talán azért jó nekik az ICS, mert van kire fogni, ha valami nem úgy történik, ahogy kellene. Egyébként nem csak az illetőre haragszom, azokra is, akik jöhettek volna és mégsem tették. A múltkor is azzal mentegetőztek sokan, hogy de hát nem tudták. A fenéket, akkor is reklámoztuk mindenhol. Most már mindent a hibás kommunikációra fognak. Klassz.

Más. Ana kirakta annak a helynek az adatait és a képek linkjét, amit kinézett, hogy ideális táborhely lenne, pedig korábban nem akarta elárulni, mert ő ide más tábort akart szervezni. Mikor megláttam a fórumon ezt a hozzászólását, elmosolyodtam, s melegség töltött el.  Azt hiszem, túl korai lenne még eltemetni ezt a közösséget, van még benne spiritusz. A hely pedig tényleg ZSÍÍÍÍÍÍR!

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr946297381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gwindorn 2005.09.17. 10:23:53

Az MTT-n belüli problémákat sokan látják, tisztában vannak vele, mégsem tesznek ellene, de vagyunk még néhányan akik, nem felejtették el az egykor írásba foglalt célokat, és ha ezek az emberek összetartanak, igen is van jövőnk!!!

Pisti, az aragorn 2005.09.17. 12:07:35

Összetartunk. De azért kidühöngöm magam itt a blogon előtte. ;O) Rengetegen vagyunk még, akik tudják, hogy a közösség érdekei fontosabbak lehetnek bizonyos esetekben az egyéni érdekeknél, ezért nem fogjuk feladni!

Sirgon 2005.09.19. 16:16:56

Én láttam elég helyen kirakva, számomra jó munkát végeztetek. Sajna negyed hétig dolgoztam, és utána már nem láttam volna értelmét oda indulni, inkább megkérdeztem telefonon, hogy tart e még a VCSF, és befutottam a Mélypontba háromnegyedre. Hallottam Szofitól, hogy dühös vagy, mikor visszaért tőletek. Bocsáss meg, ha szerinted rosszul taktikáztam.

Pisti, az aragorn 2005.09.19. 23:10:13

Akinek nem inge... Mindenkinek a lelkiismeretére van bízva a dolog.
süti beállítások módosítása