2006.01.05. 19:01

Az elmúlt napokban levizsgáztam négyesre a szervezetes cuccból, megkaptam a szakdogám értékelését (jeles, de még meg kell államvizsgán védenem), látástól vakulásig LEP-ügyeket intéztem, Aldarionos próbákra jártam, ebédelni nem nagyon tudtam, most is kifulladásig a hobbitokról szóló ismeretterjesztő előadásomat írom, amely 45 perces lesz és remélhetőleg nem fog mindenki bealudni rajta. Fáj a torkom megint és a köhögésem is kezd visszatérni, de nincsen idő pihenni vagy kialudni magam, iszonyat hajtás van. Az Emtétében teljes már a szokásos LEP előtti káosz, mindenki kapkod, pattog, senki sem tud semmit, mindent százszor át kell variálni és mindent az utolsó pillanatig hagyni. A színdarabunkhoz alig kapunk bíztatást. Mindezek ellenére most nyugodt vagyok és reménykedő, teljes erőmmel a feladataimra koncentrálok. Drukkoljatok nekünk mindenben!

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr556297279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lányod 2006.01.05. 19:16:41

drukk, drukkk, drukk, Drukk, DRukk, DRUkk, DRUKK, DRUUUUUKKKKK!!!!! Jó lesz az a színdarab! Ügyesek lesztek, menni fog! :) És meg is nézlek titeket, uh hajrá! No para! ;)
süti beállítások módosítása