2006.02.23. 00:20

Hümm régen írtam, most pótolok:

- Kreditátviteli kérvényekkel bajlódtam, most leadtam mindent és várok a döntésre.

- Jövő héten megint tudományos munkacsoport-ülés, csak el ne felejtsem (csak azért írom ide a blogra, hogy biztos eszembe jusson).

- Egyik tanáromról kiderült, hogy nem tanít az egyetemen, hurrá. Majd valaki más tartja az óráit, tömbösítve. Persze, ez kiírva nem volt sehol, így gyanútlanul bementem órára.

- Sean Astinban csalódtam a könyvét olvasva. Egy beképzelt, karrierista hollywoodi hólyagnak tűnik az írása alapján. Kár, pedig eleinte szimpatikusnak tűnt és nagyon jó Samu volt.

- Nézzétek meg az Új Színházban a Még egyszer hátulról című zseniális bohózatot, nagyon jó kis darab!

- Gyógyulgatok, most már határozottabban kevesebbet taknyolok és köhögök.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr686297256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása