2006.03.19. 23:05

Egész jól sikerült a TF. Bár utólag végiggondolva, rendkívül égő volt a viselkedésem, nagyon gáz lehettem, de ez akkor nem tűnt fel. Én voltam a házigazda és elég zavarban voltam, amikor mindenki rám figyelt és irtó idétlen dolgokat csinálhattam. Hiába, a pozőrködés nem az én műfajom. Legközelebb majd zacskóval a fejemen megyek TF-et levezetni.  De megnyugtató volt, hogy utána még mertek szóba állni velem az emberek.  
Az esküvő viszont :barack:.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr696297244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása