2006.04.21. 22:02

Túl vagyok a KRE Tudományos Napokon, letudtam a prezentációmat, bár a témavezetőm nem mondott semmit rá, mások dícsértek és én is úgy éreztem, hogy elég jó voltam.

Holnap délelőtt nyelvvizsga, írásbeli, para. Kialvatlan vagyok, kóros alváshiányban szenvedek, és egy jó darabig ez a helyzet csak fokozódni fog.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr746297220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása