2006.05.02. 18:44

Konfirmáció és bérmálás jól sikerült, teológiai gondolatokat fakasztottak, érdekes ezekről beszélgetni. Beltaine-re nem tudtunk sajnos menni, mert elég bonyolult lett volna megoldani és fárasztó is lett volna a nagy esemény előtt, meg az idő is rossz volt. Kár, remélem, a pót-tábortűzre még tudunk menni. Hétfőn hatalmas esők és hideg, ennyit a kiruccanásunkról (rosszul időzítettem a cucujét, szombatra akartam esőt). Megfáztam egy kicsit (mit akartok, farsang óta nem voltam beteg). És neten kutattam a publikációmhoz és mit ad Isten? Ráakadtam a szakdolgozatomra a Wikipedián... Vajh ki töltötte fel az engedélyem nélkül?  Erre nem gondoltam volna.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr596297216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lányod 2006.05.03. 20:26:18

meg ne halljam mégegyszer, hogy cucujézol!!! :durcipofa: lányod nem fázott meg, de nyüglődik az egészségével, rendesen... Wikipédia: menjenek a sunyiba...

Pisti, az aragorn 2006.05.04. 12:45:10

Kiderült, ki tette fel, az egyik barátom így akarta garantálni, hogy nem veszíti el a szöveget a gépéről végleg, mielőtt elolvasná. Leszedettem már vele. Ej-ej... Remélem, senki nem használt belőle fel semmit, október legvége óta fent volt.
süti beállítások módosítása