2006.06.07. 22:11

Kezdjük ma egy kis önsajnáltatással: ma voltam bőrgyógyásznál és kioperáltak belőlem egy betokosodott faggyúgombócot vagy mit. Böeee, de gusztustalan alak vagyok, miért olvastok, miért álltok még szóba velem? 

Mindenesetre nem fájt (injekcióval érzéstelenítettek), csak baromi kellemetlen volt. Most meg húzza a hátam a három öltés. És fázom. Nagyon fázom.

Kiolvastam a Végtelen Történetet, jó könyv volt, elgondolkodtató. Olvassátok el Ti is! Olvastad már? Sebaj, olvasd újra!  Most. A filmeket meg felejtsétek el. Igen, a zenéjét is.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr806297201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sirgon 2006.06.08. 20:16:52

Sokszor olvastam, nagyon jó! :) Jobb mint a Momo, meg a Sátánármányos... Egy időben gyakran idéztem gondolatok fantáziából... Bárcsak mi is átkerülhetnénk egyszer...

lányod 2006.06.09. 15:56:54

Nem olvcastam, de egyszer majd talán fogom ;) Jobbulástot!
süti beállítások módosítása