Cenzúra?

2006.07.12. 15:45

Ez az első címmel rendelkező bejegyzésem.

Az Emtété zárt fórumában valaki belepiszkált a hozzászólásomba és hozzábiggyesztette az egyik mondatom után, hogy: "A pontos pénzügyi konstrukció még nem tisztázott." Mivel egy hozzászólással később Tevildo, a Nagyfőnök nagyon hasonlóan fogalmazott, ő az első számú gyanúsítottam. Ebben a topicban csak a site adminok és Sith Nagymesterem tud(na) szerkesztgetni és moderálni, de utóbbiról egyáltalán nem feltételezek ilyesmit. A Macskák Hercege viszont site admin. Nagyon örülök neki, hogy pontosították hiányos információimat (melyek egyébként elsőkézből származtak, tehát azóta volt fejlemény, amiről nem tájékoztattak engem), rendes tőlük, de elég nagy pofátlanság egy szó nélkül cenzúrázni engem. Ha nem olvasok vissza, észre sem veszem.

Más. Útálok mosogatni, pedig ezen a héten rá vagyok kényszerülve. Táborra készüléssel csak nagyon lassan haladok, kutatással semennyit. Marx haragudni fog.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr276297188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2006.07.13. 16:46:02

Én meg nem viszek csokit :(((((((((((((((((((
süti beállítások módosítása