Erdőelve

2006.08.22. 16:14

Egy hét a Székelyföldön, egészen más világ volt. Nem ilyennek képzeltem, de ez nem baj. Szép tájakat (is, meg randákat) láttunk, őszinte, egyenes, tiszta emberekkel beszéltünk, jókat ettünk-ittunk, néha jegyzeteltem a kutatásomhoz, de kérdőíves felmérést nem csináltam (Marx elevenen meg fog nyúzni). Csíksomlyó, Parajd, Máréfalva, Gyilkos-tó, Békás-szoros, Medve-tó környéke, Farkaslaka, Korond. És persze Oroszhegy. Csak a Párom hiányzott kimondhatatlanul, végig egész idő alatt. Olyan jó volt hazaérkezni Hozzá, hogy az kimondhatatlan.

Nem értem, hogy ha tudják, hogy vihar jön, miért engedik a Dunára a csónakokat és miért engedélyeznek szabadtéri fogadásokat, stb. stb.

Most pedig össze kéne szednem, mennyi tennivaló rakódott rám. *sóhaj*

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr766297177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Narbeleth(vérnyúlból van) 2006.08.29. 01:44:18

hűűű! Szép lehetett! Nem Madéfalva véletlenül? :pirul: (vagy rosszul tanultam a törit is?)

Pisti, az aragorn 2006.08.29. 14:30:07

Öööö, van olyan is, hogy Mádéfalva (Siculeni), az is Székelyföldön, de én arra gondoltam, ahol a híres székelykapuk vannak és az szerintem Máréfalva (Satu Mare).

Narbeleth(vérnyúlból van) 2006.08.29. 17:07:36

Huhh... már azt hittem darabolhatom a töri érettségimet :P

Lómiel 2006.08.31. 23:33:11

Eh... Satu Mare az nem Szatmárnémeti véletlenül? Én még így emlékszem vmi régi föciatlaszból... de majd utána is nézek.

Pisti, az aragorn 2006.09.01. 13:39:45

Utánanéztem guglin, wikipédián: úgy tűnik, Szatmárnémeti és Máréfalva is Satu Mare néven szerepel, amit nem egészen értek... http://www.marefalva.ro Én erre gondoltam. De Mádéfalván is megálltunk, most jutott eszembe, megnéztük a "Mádéfalvi veszedelem" (erőszakos toborzásnak ellenálló székelyeket mészároltak le tömegestül) emlékművét.
süti beállítások módosítása