Szétszórtan

2006.09.21. 00:01

Meglehetősen szétszórt vagyok mostanság. Nem, semmi köze az ország és a közélet állapotához, egyszerűen csak hiányzik a heti ritmus, amire ráhangolódnék. Ma például két órával később mentem dolgozni, rám is csörögtek telefonon, hogy hol vagyok. Szerencésre megúsztam a dolgot egy rosszallással. Máskor az órarendemet keverem össze. Ez a szeptember egy kicsit zavarosra sikeredett. De a régóta sürgetett projekt végre beindult, ez remek! Kutatással nem foglalkoztam, talán a nyugdíjazásomig végzek vele.

Ma megint közvéleménykutat ástam: Az emberek nagy része csalódott a hazai állapotokkal, elég sokan azt mondták, soha többet nem mennek el semmilyen szavazásra. A kérdőív nagyon béna volt, tele volt felesleges és ismétlődő kérdésekkel és ráadásul két összeesküvés-elméletre is rákérdezet, ami hülyeség, mert minek terjesztjük mi ezeket? Az emberek hála Istennek nem voltak vevők egyire sem.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr426297162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lányod 2006.09.21. 15:19:18

Szedd össze magad! Ha lányod minden körülmény ellenére bírja a gyűrődést, akkor Te is bírod! (/me küld Gandalfnak csokit meg szőlőt)
süti beállítások módosítása