7vége

2006.09.24. 20:40

A tegnapi megbeszélés konklúziója: Ha hallgattam volna, bölcs maradtam volna. Gondolataim süket fülekre és röhögő reakciókra találtak. Megint szervezeti reformokkal akarjuk megoldani azt, amit nem lehet így. A fejekben kéne rendet rakni. Most emlegessek "morális válságot" közszereplő módjára? Ugyanolyan kiröhögés lenne a vége.

Megint kezdem túlvállalni magam emtété-ügyileg, azt hiszem, kerek egy évre sikerült a mai vállalással leterhelnem magamat. Hát egen, ki is az a balek, akire a lehető legnehezebb melót rá lehetett sózni, na vajon ki?

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr26297159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lányod 2006.09.26. 15:03:35

szvsz nem volt röhögő reakció. legközelebb erőszakosan és határozottan kell állítani. annak ellenére, hogy nem nagyon szólaltam meg, én spec jól éreztem magam. szép zöld környezetet szeretjük. fővárosi népeket is szeretjük :) meg a fázást is szeretjük :P persze ti azért eleve máshogy álltok hozzá egy ilyen beszélgetéshez...
süti beállítások módosítása