Bürokrácia

2006.10.11. 13:11

Két hete beugrottam a Tanulmányi Osztályra, mert a diplomaosztón azt az infót kaptam, hogy a hadtöris mellékletemet ott kell kérnem külön. Akkor a TO-n nem tudtak erről, de ígérték, hogy utánanéznek, fel is írta a néni egy papírra. Múlt héten valamiért nem volt TO, zárva volt végig. Ma megint bementem, hogy utánanéztek-e már a diplomamellékletemnek (előtte még a másik TO-s nénihez is be kellett ugranom, mert a neptunról hiányoztak osztályzataim és emiatt a kommunikáció szakos titkárságon kértek index-fénymásolatot az előző félévemről). A sorban állás után megtudtam, hogy ők nem találtak betétlapot, de előállítanak nekem, ha a töri titkárság igazolja nekik, hogy én ezt a specializációt elvégeztem. Hiába mondtam, hogy hát én annak idején leadtam a dolgozatomat és az értékelését is a TO-n, nekik az kevés volt, hozzak igazolást. Na jó. Felmentem a töri titkárságra, ahol közölték, hogy csak akkor hajlandóak megadni az igazolást, ha az összes olyan tanárral aláíratok egy igazolást, hogy én náluk elvégeztem az adott hadtöris tárgyat és a témavezetőmmel meg a dolgozatról egy igazolást. Próbáltam azzal érvelni, hogy az indexemben benne vannak a tárgyak és én itt, ezen a titkárságon és a TO-n is leadtam a hadtöris dolgozatot és az értékelést is, itt kellene hogy legyen elzárva valahol. Hiába. A néni hajthatatlan volt, én meg kiviharzottam köszönés nélkül. Nagyon ideges voltam ekkor már. Először tanácstalanul fel-alá járkáltam a folyosón, majd felrobogtam a dékánhelyettesi irodába, ahol nagy szerencsémre összefutottam B.M.-mel, aki a történelem tanszékcsoport vezetője és egyben oktatási dékánhelyettes is. Elmondtam neki a problémámat, ő kedvesen és türelmesen meghallgatott. Azt mondta, ha van még fénymásolatom a hadtöris dolgozat értékeléséről, azt vigyem be neki, és írjam össze, melyik hadtöris tárgyakat végeztem el és hányasra. Miután mondtam, hogy ahhoz a régi indexemet ki kéne kérni, azt mondta, hogy rendben van, akkor eltekint a tárgyaktól, csak az értékelés fénymásolatát hozzam be, és akkor ír a TO-nak egy igazolást erről. Hazaérve keresni kezdtem a fénymásolatot, először nem találtam és ettől a hideg kerülgetett, de aztán a harmadik fiók kirámolása közepette találtam egy gyűrött példányt. Huhh. Nagy kő esett le a szívemről. És találtam fénymásolatokat is a régi indexemről (még a kreditátvitelhez kellettek), ezeket is elraktam. Most a szükséges fénymásolatok mind ott nyugszanak egy dossziéban a táskámban és remélhetőleg hamarosan eljutnak B.M.-hez és utána a TO végre kiállítja a betétlapomat. Ha nem, gutaütést kapok.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr506297152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása