Ma könyvrecenziót írtam egyik szemináriumomra, holnap nyomtatás, egyetem, meló, könyvbemutató. Holnapután kéményseprőre várás, egyetem, konzultáció, egyetem, meló. Szerdán egyetem, meló, fogorvos (jajj...). Csütörtökön egyetem, meló, Conventus. A pénteket még nem tudom. Csak el ne felejtsem, melyik nap milyen intéznivalóm lesz. Sokat mondogatom, hogy észben tartsam.

Amúgy megvagyok, picit náthásan és napfényhiányosan, de büszkén. És ma van a Táborok Háborúja - II. Epizód, nagyon kíváncsi vagyok a végeredményre. A T. Bizottságnak van még 2 órája elküldeni döntését, utána végleg lejár a mandátuma. Hogy milyen döntéssel járnék jobban, én nem tudom.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr926297141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása