Égéseim

2006.11.15. 18:59

Az elmúlt napok kínos oldalairól siránkoznék most itt egy sort. (És én még azt hittem, a múlt heti RefLapos eset lesz a legkínosabb...)

Kezdjük az emtétével! Hétfőn megérkezett a Féléves Hírlevél, és utólag derült ki, hogy egy nagy, és sok apró hülyeséget írtunk bele, amikre többen is felhívták a figyelmünket, és azt hiszem, ezzel az InfoCsoport is elvesztette hitelét a többség szemében. Akkor itt volt ez a kérdőív, amit a levélhez csatoltak. Sokan kapásból azt gondolták, az ICs vagy én raktam bele, pedig dehogy! És amikor ki akartam deríteni, ki és miért írta, és ki és miért rakta bele a levélbe, csak újabbakat égtem a fórum zárt topicjában. Hálátlan felalat a kommunikációért felelős elnökségi tagnak lenni, egyszerűen minden kommunikációs hibáért nekem kell elvini a balhét. Az egész napos tünde nyelvtanfolyam és nyelvvizsga ötletét meg elég határozottan elutasították és értelmetlennek minősítették a fórumon.

Tegnap Marx-szal éppen akkor futottam össze, mikor az ő órájáról lógtam el, és rákérdezett, hogy állok, én meg csak hebegtem-habogtam neki. Ma az egyetemen leszúrást kaptunk, hogy csak 9-re megyünk be (de múltkor a tanár sem volt bent hamarább, mindig késik, akkor meg minek siessek). Most pedig segítséget kértem e-mailen Trixitől a kommunikációs kutatásomhoz, és egy igen kurta és nekem élcelődőnek tűnő választ kaptam, amiben ő is felhívja figyelmemet a dolog esélytelenségére. Jövő héten szerdán nyilvános könyvbemutató lesz a Károlin (a múltkori zárt körű felköszöntés volt inkább), amire más egyetemek képviselőit is meghívták, de ezek után nem merek majd a szeme elé kerülni neki se.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr566297136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lányod 2006.11.15. 19:55:54

Fel a fejjel, ne edd magad... Az MTT kommunikációjával nem tudunk mit csinálni... Ha az emberek csesznek szólni a másiknak, akkor lehet ugrálni nekik, akkor sem fognak semmit tenni azért, hogy könnyebb legyen a kommunikáció. Hiba meg mindenkinek becsúszhat, még a hírlevélbe is. Kritizálni lehet, de eddig sem küldtünk el senkit, aki netán segítő szándékkal fordult volna az ICs felé...

Ery 2006.11.17. 06:48:48

Ez egy ilyen hét...

lányod 2006.11.17. 14:29:18

na, igen... de hogy vígasztal a tudat: lányod apjára ütött... Ma közölte az osztályfőnök, hogy január 6. tanítási nap lesz nekünk. Nem kommentelem tovább, mert nem tűr nyomdafestéket...

Pisti, az aragorn 2006.11.17. 16:39:59

De miért?

lányod 2006.11.17. 19:50:21

mert tanítási nap... vagy síszünet ledolgozás, vagy államilag ekkor dolgozzuk le, vagy a fene tudja, de naná, hogy nekem kerseztbe tesznek... :föl akar robbanni: ha szépen nézek rád, el tudnád nekem küldeni az FB tagság munkaköri leírását priviben, vagy e-mail-ben?
süti beállítások módosítása