Rossz előérzet...

2007.02.14. 11:57

Az a rossz előérzetem van, hogy valahogyan majd jól keresztbetesznek nekem az egyetemen, és nem tudom ebben a félévben befejezni a kommunikáció szakot. Ezt elkerülendő, mindenhol utánajárok mindennek, hogy semmi se kerülje el a figyelmemet. Kavar persze eddig is volt:
Anno a felvételi tájékoztatóban 5 éves képzést írtak, de felvételi után kiderült, egyszakos képzés csak négy éves lehet, ezért négy évig kell elvégeznem. Eddig rendben is volna, legalább kevesebb költségtérítést kellene fizetni így, és hamarabb mehetek dolgozni. Azután bekavartak a "nem szaktantárgyi" 80 kredittel és az "általános értelmiségképző" 20 kredittel, de egy ravasz kreditátvitellel ezt már megoldottam.
Mindig mindent elvégeztem, ahogy az évfolyamtársaim is, kb. ugyanannyi kreditem van, kb. 82 + nyári gyakorlat. Azért elkértem a Cicásnénitől a kredittantervet, hogy leellenőrizhessem. Persze, abban csak 5 éves képzés van. Amiben két tárggyal több szerepel. Hurrá. A TO-n közölték, négyéves képzésben ugyanúgy 140 kredit kell az adott szakon (ebből 25 a szakdolgozat), mint ötévesben. hiába mondtam, hogy kevesebb tantárgyunk van. Most meg összeszámoltam az ötéves tantervből az előírt krediteket: nem jön össze a 140. A mintatantervben egyszer rosszul adtak össze ráadásul. 1+1+2=4, nem pedig 6. A TO-n továbbá közölték, az abszolutóriumhoz írjam össze az összes tantárgyamat egy táblázatba nekik, kreditekkel, indexes oldalszámmal együtt. Pedig a Cicásnéni azzal nyugtatott, úgysem adják össze a krediteinket. Még ha felvenném azt a két plusz cuccot (tanszék szerint felesleges, négy évesek ezt nem szokták), akkor sem közelíteném meg a 140-et, pedig előírás szerint vettem fel mindent. Nem egy-két kredit hiányozna, hanem jóval több.
Ha emiatt nem lesz meg az abszolutóriumom idén, nagyon dühös leszek. Az plusz egy félévet jelent legalább (költségtérítés + büntetés összege), és akkor még mindig nem tudok majd teljes állást vállalni. Grrrr. Én tényleg mindent megteszek, mindennek utánajárok, de ennek ellenére... 
 
A hadtöris diplomamellékletemről persze azóta sincsen semmi hír, miért is lenne...
 
Más. Gyanítom, hogy a névnapomat csak azért tartja mindenki fejben, mert akkora kavarás van minden évben a Bálint-nap körül. Egyébként fel sem figyelnének rá.  

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr636297102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lányod 2007.02.14. 12:29:25

az előbbihez: hát izé... ezt hívják úgy, hoyg magyar oktatási rendszer... :roll: remélem nem tesznek neked keresztbe... :( az utóbii megjegyzésedet meg kikérem magamnak... Te spec azon kevesek közé tartozol, akiknek igenis képes voltam megjegyezni a névnapi/születésnapi dátumját (miközben megjegyzem a saját családoméval ugyanezt még nem sikerült megtennem). úgyhogy nem kell gyanítani :) És itt is skoadszorra boldog névnapot! :)

Lómiel 2007.02.14. 13:35:40

Inkább örülnél, hogy van mihez kapcsolni, és nem felejtik el... de ha akarod, akkor nem mondom, hogy boldog névnapot :)

Cathy 2007.02.15. 00:25:16

Én akkor is tudnám:) Felkérlek itten 9 kedvenc szám leírásra úgy mint ahogy a blogomba van.

Annatar 2007.02.15. 11:43:40

Az elte törin is úgy vannak a kreditek, hogy csak akkor jön össze a szakkal összeszedett/szedendő kredit, ha minden szakszemináriumot elvégzel. Ezért csináltam én annyi buddhizmust meg afrikanisztikát.
süti beállítások módosítása