Fáradtan

2007.02.19. 23:41

Továbbra is pudding vagyok a táncban, de legalább már az elsõ 26 lépést megtanultuk (elméletben legalább is). Hümm, adós vagyok kilenc számmal, ugye? Nehéz ügy, ugyanis nem nagyon szoktam csak számokat hallgatni, vagy rockoperákat vagy filmzenéket hallgatok, azok meg egységben jók, nem össze-vissza hallgatva. Azért valamit összehozok.

1. Genesis: Jesus he knows me

Az elsõ szám azt hiszem, amiért anno rajongtam kiskamaszként. De rég is volt, hej! Nosztalgiából el kéne mennem a koncertre, de nem lesz rá pénzem.

2. Rapülõk: Szívzuhogás

Nem csak romantikus és andalító, de tökéletesen meg lehet belõle tanulni a legszebb szerelmes verseket (Óda továbbra is rulz).

3. Az Ûrhajótörött dala a Zizi bolygó titka c. zenés mesejátékból

No, gyanítom, ezt rajtam kívül senki sem ismeri. "Ez a világ akkor szép, ha zöld a fû, kék az ég..." Fura, hogy ez jut eszembe, óvodás korom egyik kedvence volt, azóta porosodik a bakeliten.

4. Star Wars, klasszikus trilógia filmzene

Jó, tudom, ez soksok zene, nem egy szám, de valahogy anno mindig egységet alkottak a fejemben. Persze, mára már vannak kedvenc témák, de nem emelem ki õket itt, mert több, mint 9.

5. Egy csehszlovák Holle-anyós mesefeldolgozás furulyaszólója

Akkor hallottam elõször (láttam a tévében), amikor A GyU-t olvastam ki elsõre. Azóta ez a zene mindig azt a csodás hetet idézi fel Mátrafüreden. Maga a mesefilm borzalom.

6. Karate Kid I. és II. távolkeleties zenemotívumai

Höhö, egész eklektikus kis válogatás ez, nemdebár? Noh, ezek a pánsípos, nem tudom, milyen hangszeres zenék nagyon hangulatosak voltak.

8. István, a király

Egy zenemû mind fölött. Nem fûzök hozzá semmit.

9. Bran: Cáit Ní Dhuibhir/Amhrán na Leabhar

Két különbözõ hangulatú, de mégis egybefolyó szám csodálatos szintézise, olyan, mint amikor a lelkedbõl forrás fakad fel, és csak bugyog benned, bugyog benned a víz, amíg meg nem telsz, és akkor túlcsordulsz és kiömlik az egész könny képében.

Ááááá, véget ért? Kár, még RENGETEG dalról írhattam volna, de tényleg! A fenti 9-es lista nem egy Best of válogatás, hanem ezek jutottak így sorrendben eszembe!

Fáradt és álmos vagyok, ideje eltennem magam holnapra.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr246297100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cathy 2007.02.19. 23:50:16

Ha ez az a Holleanyó amire gondolok (amikor a kiscsávó lerajzolja a kislánynak az anyukája arcéképét üvegre jégből, meg asszem egy dunnahuzattal ereszkedik le a faluba), és megvan neked a furulyaszóló akkor elkérném:)

Pisti, az aragorn 2007.02.19. 23:53:03

Azaz! Sajna nincs meg a furulyaszó. :( Jakubkó és Ázsbetka, vagy mi, a két főszereplő.

Lómiel 2007.02.20. 09:57:08

hjaj... asszem, a következő két hetem azzal fog telni, hogy neked meg Hannának magyarázom, hogy tudjátok a táncot. Nem megy rosszul, pár apróságra még figyelni kell. Azért higgyétek el, láttam gázosabbat...

Cathy 2007.02.20. 22:04:16

Jah minket:)

Lómiel 2007.02.21. 12:34:54

AAARGH! ;) ...ha mindenki észrevenné, hogy nem kicsiny Fred Astaire-ek ropnak körülötte...
süti beállítások módosítása