Szakdolgozat

2007.04.11. 11:44

No, ennek is végre elértem a végére. Még nem érzek semmilyen megkönnyebbülést vagy ellazulást sajnos. Nem mintha büszke lennék rá, elég gyenge munka lett. Lehetetlen témát választottam szakirodalom nélkül, elméleti alapok nélkül, elemzési gyakorlat nélkül. Tavaly hónapokig gondolkodtam rajta, hogyan lehetne egyáltalán hozzányúlni az egészhez. Féléves kutatómunka, néha egy-egy konzultáció Marx-szal. Akinek jóval határozottabb elképzelései voltak a témáról, mint nekem, s könyvet akarna írni belőle. Végül januárra kialakult bennem egy halovány kép, s kb. három és fél hónap alatt megszületett a dolgozat: "A reprezentatív nyilvánosság és a kommunikációs hálózatok kapcsolata a középkorban egy példán keresztül". A történészek és magyar szakosok bizonnyal röhögnek a hátam mögött, a kommunikáció szakon nem értenek hozzá, eddig mindenki negatívan állt hozzá az egészhez, én meg inkább nem reklámozom a dolgot. Fátylat rá! Befejeztem, megyek nyomtatni, köttetni, fűzetni és leadni.

"Újszerű téma 19. századi történelemszemlélettel", mi? Na persze...

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr676297080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lányod 2007.04.11. 19:35:10

azért nem ártana egy picit pozitívabbnak lenni... :roll:
süti beállítások módosítása