Péntek 13.

2007.04.13. 19:20

Tegnap már gondolkodtak is a játékosok a D&D partiban, jóóóóó!  Nagyon gyorsan vág az eszük, elégedett vagyok. Még az együttműködést, a csapatmunkát gyakorolniuk kell...  Nekem meg jobban kézben kell tartanom a beszélgetéseket. Szigorú KM leszek.

Ma péntek 13. Nem vagyok babonás, ellenkezik a hitemmel, de azért érdekes nap volt. Reggel be az eyetemre a szakdogát leadni: egy spirálozott, kettő kötött volt a témabejelentőlapra írva. Anno ez volt a rend töriszakon is. Ex-évfolyamtársam, aki most adta le a töri szakdogáját, szintén így kellett hogy leadja. No, sorbanállás, várakozás a csigalassan dolgozó és gondolkodó TO-s nénire. Sebaj, odaérek. Közli, hogy egy kötöttet és egy digitálisat kér CD-n, a spirálos menjen a tanszékre. Mondtam, hogy esetleg floppyn el tudom hozni, de sajnos CD-re írni nem tudom, nincsen íróprogramunk. Nem jó, adjam CD-n. Esetleg e-mailen elküldhetem? Nem, adja be CD-n. Grrr. Volt még kb. 2 óra zárásig, ha addig nem oldom meg a dolgot, csúszik az egész. Persze kaptam egy rakat formanyomtatványt kitölteni meg egy csekket befizetni, szintén ezen intervallumon belül. Kissé ideges lettem. Sebaj, nem árt egy kis testedzés. Rohanás haza, utcánkban már kifulladva kapkodva a levegőt. Idefenn cucc le, nagygép bekapcs. Nero lejárt verziója van fent, nem jó, MediaPlayer csak zene CD-t tud másolni. Hümm. Gugli a barátunk, keresünk CD-író progit, peregnek a percek, csurognak a verejtékcseppek. Ok, valami újfajta Nero cucc, jöhet. Rákatt, tölti, aztén mégse. Na jó, újra. tölti, tölti, csigalassan. Merthogy előzőleg mégis. Ok, másik töltés kikapcs. Nagyon lassan lejön. Anyukám közben volt olyan angyal és lerohant nekem a csekket befizetni. Posta zárva, átrohant másik postára, ott előretolakodott, stb. míg sikerrel járt. Eközben nekilátok felinstallálni a szoftvert. Lassan megy, közben formanyomtatványokat töltögetek. Installálás kész, program sehol. Keresem mindenhol, nincsen fent a gépen. Grrr. Újrainstallálás, újabb értékes percek tömege. Mindjárt indulnom kéne, hogy délig beérjek. Mama visszaér a csekkel. Program végre fut, ok, melyik is az adat CD készítés? Eh, automatikusan elindul. Jó, leírtam. Megnézem, rajta van a CD-n. Huh. Családom közben azt hiszi, megbomlott az elmém, úgy üvöltözök a géppel. Mindent behányok a táskába, rohanás vissza. Az ellenőrök félnek tőlem, nem mernek leállítani, biztos láttak valamit a szememben. ODabent gyorsan be a TO-ra, újabb sorban állás. Közben mellettem elsuhan a másik TO-s néni, akit zaklatni szoktam a hadtöris dolgaimmal. Kérdezte tőlem, hogy mit mondott múltkor a FőfőTO-s néni. Aha, ezek szerint nem történt komolyabb előrelépés (azt hiszem, szerdán megint benézek a FőfőTO-s nénihez...). Alkoholos filccel sorban állás közben ráírok minden fontosat a CD felületére. Odaérek, CD és bekötött példány lead, formanyomtatvány odaad. Az oklevéligénylő lapom csúnya, azt írjam újra. Ok, nagysóhaj, újabb formanyomtatvány, szépen és összeszedetten leírom. Huh. Sikerült, 3/4 12. Fel a tanszékre Cicásnénihez, spirálozott változat lead. Még ez is időben. sikerült. el se hiszem. Még nem reggeliztem semmit, fél 13-kor eszem először.

Du. pihi, majd könyvfesztivál Umberto Ecoval, egy órás sorbanállás gyönyörű időben, fák, napsütés, százszorszépek, jó levegő, prospektusok hada. Mikor beérünk, Eco bácsi abbahagyja egy kicsit az aláirogatást, elkezd nyújtózkodni, fejtornázni. Majd lemondóan átveszi tőlünk a könyveket, aláírja. Na, vajon mit irattattam alá vele? Igen, a "Hogyan írjunk szakdolgozatot" címűt. Hehe. Utána gyors szétnézés a könyvek között. És most pihi.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr376297079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ben 2007.04.13. 23:53:18

húbasszus, hát nem irigyellek... :-/ bocsi, h végül is nem találkoztunk könyvfesztiválon, 3,5 órát késett a vonat, szegény Tünde 2,5 órát várt rám... (engem is elért a péntek 13, hja) úgyhogy elvileg holnap ezúttal busszal be, és hátha sikerül aláíratni... :-)

lányod 2007.04.14. 14:34:54

valaki nagyon elszánt :D
süti beállítások módosítása