Megint csütörtök

2008.01.24. 18:07

Hihetetlen, milyen gyorsan rohannak a napok! Csak most volt hétvége és megint itt a csütörtök... Nem mintha nem várnám már azt a hétvégét! Mindig csütörtök délutánra fáradok ki nagyon a melótól, ma is egész használhatatlannak éreztem az agyamat (két hír között papírrepülőt gyártottam egyedi tervezéssel, ami nem szállt rendesen). De szerencsére úgy tűnik, még egy ideig lesznek hétvégék, utána meg valahogy kiharcoljuk azt a heti két szabadnapot (a szerződésünkkel még mindig trükköznek). Bár a hajnali 6 órás kezdés mindennél rosszabnak tűnik.

A hétvégén lenne stúdiós oktatás a Károlin az oktatók részére, de baromira nincsen kedvem rá elmenni és se időm, se energiám nem lesz rá. A RefLap szerkesztőségi ülésnél már kiharcoltam, hogy ne a leghülyébb időpontban legyen a megbeszélés. Jövő héten tábori keretjátékos megbeszélés is lesz. Adatgyűjtésnek meg már a vége felé vagyok - hála Istennek, ilyet soha többé nem vállalok! A vezetésnél is már közelít a vizsga - Troll bácsi nem köti az orromra, mennyi pótórát akar még kisajtolni belőlem, de lassan ideje lenne már levizsgáznom járműkezelésből és rutinból. Nem megy rosszul, de ha dekoncentrált állapotban vagyok, még elkövetek váratlan butaságokat és a műszaki résztől is kicsit tartok.

A hétvégén sikerült megmentenünk az ICS-t, aminek örülök. Ugyan nem sikerült mindenkibe lelkesedést öntenem, de legalább én visszanyertem a lendületemet és azt hiszem, ez volt az igazi tétje a dolognak. Hamarosan dönteni fogunk a tábori csapvezekről is, nagyon remélem, hogy a tavalyinál szerencsésebb és diplomatikusabb módon sikerül majd kommunikálnunk a dolgokat.

Végezetül meg álljon itt egy dalszöveg - mindenféle aktuális felhang nélkül, csak tegnap hallgattam A Társulat előadásában:

Azt hiszed, hogy nyílik még a sárga rózsa
Azt hiszed, hogy hallgatunk a hazug szóra
Azt hiszed, hogy mindig mindent megbocsátunk
Azt hiszed, hogy megtagadjuk minden álmunk, minden álmunk

Virágok közt veled lenni
Tudom, szép volna, kedvesem
Virág sincsen, te sem vagy már
Miért hagytuk, hogy így legyen

Virágok közt veled lenni
Tudom, szép volna, kedvesem
Virág sincsen, te sem vagy már
Nem ad választ ma senki sem

El ne hidd azt, bárki mondja, hogy ez jó így
El ne hidd, hogy minden rendben, bárki szédít
El ne hidd, hogy megváltoztunk vezényszóra
El ne hidd, hogy nyílik még a sárga rózsa, sárga rózsa

Virágok közt veled lenni
Tudom, szép volna, kedvesem
Virág sincsen, te sem vagy már
Miért hagytuk, hogy így legyen

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr666297021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rabyn 2008.01.24. 23:44:34

Ha mindenkinek külön e-mailben indoklással írjátok meg a miértet (akkor is ha bekerült és akkor is ha nem) az szvsz jobb mint a tavalyi mindenki előtt és akit érdekel annak elmondjuk dolog.

Lómiel 2008.01.25. 01:15:58

már most döntötök róla? nem úgy volt, hogy a képzés után? különben sztem a tavalyi, mint módszer, nem annyira rossz, én szívesebben hallom személyesen a dolgokat, mint emailben. ha csak levelet kapok, mondjuk elutasítással, akkor mindig van egy olyan érzésem, hogy az illető/k nem merik felvállalni a mondandót személyesen, tehát valószínűleg ők se tartják teljesen korrektnek, és talán félnek az azonnali visszaválasztól. De ettől függetlenül tavaly tényleg gond volt a kommunikációval, szóval azon is van még mit csiszolni. De ez csak egy vélemény ;)

lányod 2008.01.25. 08:23:49

ICs: ha ez örömmel tölt el: engem is sikerült egy kicsit lelkesedésre bírnod :P

Pisti, az aragorn 2008.01.25. 18:15:06

Igen, a képzés előtt döntünk, és e-mailen küldjük ki a döntést indoklással együtt, Ádám fogja az értékeléseket megírni, bízom az empatikus képességeiben. ICS forever! :0)

Lómiel 2008.01.25. 18:34:29

De akkor mi alapján döntötök? Hogy ki mennyire fényezi magát fél oldalban? Hogy hasonlítotok össze olyat, akit még nem láttatok szerepelni olyannal, akit igen? Vagy valamelyik tábor eleve előnyt élvez? Nem tisztem beleszólni, de sok velejét nem látom :P no mindegy. Szvsz.

Pisti, az aragorn 2008.01.25. 18:43:00

Úgy lett meghirdetve a pályázat, hogy túljelentkezés esetén az irományaitok alapján döntünk.

Lómiel 2008.01.26. 19:25:51

Jahogyahha... bocs, én voltam a helikopter :oops: régen volt, hogy én azrt a pályázatot olvastam, és küldtem rá cuccot :P tehát akkor, hogy ne tévedjek nagyobbat, most az dől el, h ki jön egyáltalán képzésre, és utána még abból is szelektálva lesz? ugye?

Pisti, az aragorn 2008.01.26. 22:23:46

Nem egészen: valószínűleg (bár még variálhatjuk) egy-két emberrel lesz a szükségesnél több a képzésben, és nekik meg lesz mondva, hogy pót-emberkéknek kellének vészesetre, persze csak ha belemennek. Óvatosan fogalmazok, nem az enyém ebben a döntő szó, de hamarosan kiderül.

Thilanna 2008.01.31. 21:46:32

a pályázat kiírásából tényleg az jött le, hogy a képzésben résztvevő 16 jelöltet választjátok ki ezalapján... ha előre szóltok, akkor nem fél óra alatt írom össze, h. mik a céljaim csapvezként, hanem rendesen szánok rá időt, így úgy éreztem júniusig van időm átgondolni (ellentétben a nyt oktv-vel aminek most volt a határideje). szóval mivel gyanítom, h. más sem szánt rá tízszer annyi időt, az fog dönteni h. személyesen mennyire ismeritek az illetőket/képességeiket... (habár tavaly ugyanígy az döntött, szal :D) najó, asszem jobb lett volna ha nem tévedek vissza a blogodra feb.6-ig, most csak ideges lettem. :D
süti beállítások módosítása