Események

2008.02.08. 22:35

  • Újabb malac költözött hozzánk, méghozzá Sopronból, öcsém barátnőjétől. Mókus/Mókinca a neve, persze mi még átnevezhetjük. Bekerült a ketrecbe, állítólag ekkor még Picur dorombolva fogadta, de azóta M. kisasszony kergeti körbe-körbe P. kisasszonyt, aki riadtan sípolgat. Hát, kisebb sokkot kaphattak egymástól.
  • Aláírtam ma a szerződésemet, van törvényes, adófizetó, bejelentett állásom. Éééééés, megjött a fizum, ami nem kis összeg, kellemes meglepi volt.
  • Miközben X-edszerre variáljuk át a tábori keretjátékot, döntés született a csapvezekről. Nagyon remélem, hogy helyesen döntöttünk mindenki esetében. Érdekes, hogy nagyon sokan a pályázatukban motivációnak azt írták, bizonyítani akarnak (valaki magának, valaki másoknak). Szerintem az a jó, ha nem bizonyítani akarunk, hanem egyszerűen csak adni valamit annak a pár embernek, akit megkapunk. Valamit magunkból. Nálam fő szempont volt a döntéskor, hogy szerethető és közkedvelt személység legyen a csapvez. Drukkolok, hogy mind a 9 ember el is érje ezt! Legutóbb egyébként megint táborral álmodtam, egy speciális csapvez-rendvez keverék voltam és volt a csapatomban egy idegesítő srác, aki szétbomlasztotta és leamortizálta a csoportomat...
  • Végezetül vettem magamnak egy kis meglepetést:
Jubileumi 2 DVD-s extra kiadás

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr146297017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dorw 2008.02.09. 17:13:59

én lassan már csak számokkal és Jácinttal álmodok. nem tudom, melyikünk jár(t) jobban. :)

Rabyn 2008.02.09. 23:48:05

:D:DDD Fogtok még a táborral álmodni hajjaj:)

betűk 2008.02.10. 01:21:11

nem a keretjátékot variáljuk, hanem az előtörténetet.

betűk 2008.02.10. 11:20:29

ja és én még mindig nem álmodtam a táborral :D

Orsie 2008.02.11. 16:03:58

szerintem én is fogok nemsoká táborral álmodni :)

Alatariel 2008.02.12. 18:15:19

Gratulálok az állásodhoz!!! Tábor: szép kis rémálom, isten adja, ne váljon valóra se nálad, sem senkinél!! De: szvsz nem ártana átgondolni, hogy mi is a teendő ilyen helyzetben. (Lehet, hogy az álmodnak ez az üzenete).
süti beállítások módosítása