Közeleg a tél...

2008.03.05. 21:24

...Egyrészt a meteorológusok szerint, mert állítólag a rövid, tavaszias szakaszok után most ismét hidegebbre fordul az időjárás. Kár, kezdtem megszokni a napsütést!

...Másrészt szerintem, mert hétvégén Bécsben voltunk, útközben alacsonyan szálltak a kamionok mellettünk, odaérve pedig csontig átfagyva sétáltunk az egyébként tényleg gyönyörű város utcáin. Nagyon jó hétvége volt, szerencsére vasárnapra jobb lett az idő, és Archimboldonak köszönhetően sok évszakot láthattunk egyszerre. Még ilyet sokszor!

...Harmadrészt a kollegák szerint, amikor nem tudjuk eldönteni, a szellőztetés jó-e vagy rossz nekünk. Az új kollegánkat inkább a por és a gázok zavarják jobban a hidegnél, de nagyon jó arc és lehet vele normálisan együtt dolgozni (szerencsére csak két műszakban és hétköznaponként továbbra is). De még mindig úgy döntünk, hogy inkább megfagyunk és megfulladunk, minthogy megsüljünk abban a száraz melegben. Az is igaz, hogy a megsülés meg a felsülésnél jobb, még szerencse, hogy titokttartási kötelezettségem van, megint érdekes dologba másztunk bele. Remélem, lesz belőle valami.

...Negyedrészt a Starkok szerint, akik új ismerőseim. Martinnak nagyon jó a stílusa, ügyes a történetvezetése, de eszméletlen mennyiségű információt zúdít rögtön a legelején szegény olvasója nyakába, és még a függelékkel sem könnyű eligazodni a sok-sok szereplő között. A cselekmény még lassan és terjengősen halad, de egy Tolkienen nevelkedett ember az ilyet észre sem veszi igazán.  Az érdeklődésemet mindenesetre felkeltette, meglátjuk, lesz-e belőle rajongás.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr656297012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ben 2008.03.06. 14:36:07

Hehehe, Martin jó. :) Hol jársz amúgy? (Mondom ezt úgy, mintha olyan sokat olvastam volna már tőle, de már megint képtelen vagyok haladni vele. :D)

Thilanna 2008.03.06. 20:47:51

gyorsan bele fogsz jönni, az elején nekem is zúgott a fejem a nevektől, de egy idő után ráérzel, h. melyek a fontosak és melyek a csak említettek ;-) :D (aztán persze majd jön a "level2" úgy 1,5 kötet után, amikor már cselekményszálból lesz egy halom :P)

Pisti, az aragorn 2008.03.07. 00:19:59

Valamivel az első kötet negyede után járok éppen. A sok cselekményszál nem hoz zavarba, csak a szereplők között tudjak kiigazodni! :0D

Ery 2008.03.08. 19:13:34

No és ne feledd az alaptörvényeket sem! 1. Ne szeress meg senkit, mert vagy meghal, vagy rossz lesz neki. 2. Ha azt hiszed, hogy nem lehet rosszabb, hát tévedsz. 3. Figyelj oda az álmokra, jelekre! 4. Sose bízz senkiben.

Rabyn 2008.03.09. 20:33:17

És a befejezted add vissza a könyvet:) várólista van rá:D

Pisti, az aragorn 2008.03.09. 22:51:19

Kérjék el Ádámtól, tábvezmegbeszélésen ott láttam a polcán. ;0PP

Thilanna 2008.03.09. 22:56:36

pedig egy időben az is körbejárt, én gillztől kaptam aki asszem ickétől és úgy adtam vissza Ádámnak h. rögtön ment Feanorhoz :P de úgy látszik azóta visszaért :D én sajna csak 2-3-4-et tudok kölcsönadni, ha vkinek az kell, illetve hát a 3. most épp Bennél van szal az már "listás" lenne nálam is :D

Pisti, az aragorn 2008.03.09. 23:14:18

A szabályokhoz egyébként: 1. Mindenkit szeretek, mert mindenki jóarc, mégha szemét, akkor is. :0D Nagyon eltalátak a karakterek. Arra felkészültem, hogy bármelyikük meghalhat (hüpp). 2. Az meg teljesen egyértelmű, hogy mindenkinek csak rosszabb lesz :twisted: Ez az első könyv még csak bemelegítés lehet a bonyodalmakhoz. A fejemhez kapkodást már azért elkezdtem. 3. Figyelek! :0) De mire odajutok, hogy értelmük lesz, már biztosan elfelejtettem őket. :0DDD 4. Ez nagyon nehéz. Mindenkinek annyira igaza van még akkor is, amikor nem.

ben 2008.03.10. 00:08:39

Nem is az a pláne, h bármelyikük meghalhat, hanem az, hogy hogyan. Az álmokra meg sztem olyan szinten úgyis emlékszik az ember, amennyire kell, vagy ha más nem, egy nagy puffanással leesik. :) Ja igen, és amit Kincső tanácsolt nekem, nagyon is igaz: a 4. szabályhoz kapcsolódóan: az íróban se bízz meg! :P Ha azt hiszed, hogy a könyv utolsó néhány fejezetébe nem rak bele néhány apró csavart, amin halkan szitkozódsz egyet-egyet, akkor tévedsz. :D
süti beállítások módosítása