Mai táboros álmom: Viszonylag kevesen voltak a táborozók és egy üdülő épületében gyülekeztek. Nekünk gyorsan össze kellett valahonnan kaparnunk jelmezeket a megnyitó eseményhez, de nem találtunk, ekkor HV (?) kisegített engem egy madzaggal a fejemre erősíthető papírdarabbal. Azóta is csodálkozom, hogy ezzel a "maskarával" a többiek elé állhattam. Először csináltunk jelentkezés alapján faji beosztást. Nagyon érdekes volt, kb. 5 ember (a fanatikusabb lányok természetesen) akart tünde lenni, sokkal többen emberek akartak lenni, de a legnagyobb tömeg érdekes módon a törpökhöz csatlakozott. Az álmomon belül is teljesen sokkolódtunk ettől a váratlan fordulattól. Azután el kellett kezdeni a keretjátékos megnyitót (a teremben): rögtönöztünk, semmi sem volt előre ledumálva, kissé ügyetlenre sikerült, de legalább a párbeszédek nem akadoztak. A végére esett be Drímőr, aki csak később tudott lejönni, de láthatólag ebből nem csinált nagy problémát, nyugodtan beállt közénk az utolsó percekre a bőrkabátjában. Hm, meglehetősen LOL volt az egész így utólag átgondolva, de akkor eléggé kétségbe voltunk esve.

Amiről pedig még írni akartam, a Jég és Tűz Dala-könyvek kapcsán: nincsen félelmetesebb, mint amikor az ember este egyedül fekszik az ágyában a sötétben, és a halovány éjjeli lámpája fényében éppen a Falon túli Kísértetjárda Erdőről, a Másokról, esetleg egyéb gyilkos árnyakról (lásd a bejegyzés címében) olvas éppen. Durván jó dolog ilyen atmoszférában azon izgulni, hogy vajon mi vár ránk a következő oldalakon. A még nem elolvasott sorokat is kitakarom ilyenkor az éppen aktuális oldalon, nehogy akár egy szót is előbbre ugorva meglássam a fejleményeket. Persze, az intrikák és cselszövések is izgalmasak, de azért a félelmetes részek nagyon fel tudják csigázni az embert.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr746297001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lómiel 2008.04.10. 18:12:03

az a része tetszik, hogy népszerűek a törpök :D

ben 2008.04.11. 11:47:39

hát, én ma azt álmodtam, h egy nagy teremben vagyok, ami tele volt mtt-sekkel, és az elnöki posztra jelöltek épp a kampányfilmjeiket vetítették, és az egyik jelölt Sz.ijártó I.stván volt (ha nem tudod, ki ő, kérdezd meg Hannát). kicsit sokkolt a dolog, pláne, h amikor rámnézett, meglepődött, majd rövid gondolkodás után (pitonosan) megjegyezte, h jó, nem került veszélybe a jelölése miattam. :D

Thilanna 2008.04.11. 15:46:37

nekem is volt táboros álmom, és tényleg sírtunk :D bár igazából azért, mert volt egy rend, ami vmiféle sötét mágiával vagy mivel foglalkozott, de a szgépes játékokhoz is volt köze, és mindenféle rosszat szabadítottak a táborra. ja, és Dreamer volt a rendvezetője a rendnek :D (mondjuk előtte a heroes IV death-es küldetésével játszottam, meg trónok harcát olvastam, szal... :P)

Annatar 2008.04.18. 21:54:11

Én most épp nem tudtam újraolvasni a Királyok csatáját, mert elkezdtem szépen olvasni és a közepénél elkezdtem mondogatni, hogy "ez hülye, hülyeséget csinálsz, ne csináld, lúzeeer" és elkezdtem fejezeteket átalpozni ami viszont nem vezet jóra. Úgyhogy inkább szigorlatra készülök.

Thilanna 2008.04.19. 12:02:56

naigen, én is most elég vontatottan haladok a Trónok harcával, mert tudom h. meghalós rész jön (direktnemíroknevet mert hátha spoiler vkinek) és azt neeemakarom... (én a GyU I. film nézésekor Móriában is mindig mondogatom Gandalfnak, hogy lépjhátralépjhátralépjmárhátraaa... :D) /ja igen, és mellesleg nekem is tanulnom kéne, csak éreccségire:P/
süti beállítások módosítása