Tegnap

2008.07.30. 16:16

Sűrű nap volt, 8 óra meló, azután másfél óra vezetés, és utána évfordulós randi. Eltartott egy darabig, amíg ráhangolódtam az estére, de szerencsére Dr. Jones kellően agykikapcsolós, gondolatgyilkos kalandja besegített ebben.
 
Az Indy 4. (gyk. nem a Fate of Atlantis, hanem a Kristálykoponya Királysága) egyébként még annál is kevesebbet nyújtott, mint amennyit a kritikák kapcsán vártam tőle, de sebaj, remekül elszórakoztatott, élveztem a teljesen szürreális és groteszk látványosságokat, és jót röhögtem magamban az akciójeleneteken. Egyszer érdemes azért megnézni, ha elvárások és igények nélkül megy moziba az ember. De remélem, az ötödik részig összekapják magukat (amúgy az első három rész sem azonos színvonalú, ott is nagy különbségek voltak), és jó lenne valami vallási misztikum legközelebb az ufók helyett.
 
Az est további része szépre sikeredett, s azt kívántam, bár ki tudnánk még nyújtani jó sokáig, hogy ne érjen véget a nap.
 
Ma megint meló, holnap bútorvásárlás és polgári, juhéj.
 
Elkezdtem írni a táborkritikámat, de nem sietem el, nem akarok semmit sem kihagyni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr806296964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lányod 2008.07.31. 07:18:27

Mivel valszeg nem nagyon fogunk ma összefutni, ezért előre is gratulálok a házas ember létedhez :P Meg persze Hannának is! :)

Ery 2008.07.31. 19:22:24

Remélem már gratulálhatok :)
süti beállítások módosítása