Lánc

2008.12.11. 10:31

 
 
1. Linkeld be azt az embert a blogodba, akitől a körkérdést kaptad.
 
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
- Sosem hittem a horoszkópban, mégis elgondolkodtat néha, hogy mennyire jellemző rám mind a mérleg, mind a kakas jegye. Amikor az előbbi dominál, nem csak én vagyok kiegyensúlyozott, harmonikus, hanem másokat is egyensúlyba tudok tartani. Amikor eluralkodik rajtam a kakas, csípek, marok, tépek, sokszor észre sem veszem, mennyire mélyen. Lehet egyébként, hogy ennek semmi köze a csillagjegyekhez.
- Gyerekkoromban szerettem volna filmrendező, detektív, űrhajós, író, történész lenni, most már csak boldog családi életre vágyom. Furcsa, hogyan mennek át vágyaink a legextrémebből a leghétköznapiba.
- Rettentő szeretetéhségem van, de nagyon keveseknek engedem meg, hogy ezt kielégítsék, inkább szeretet-adással kompenzálom. Kicsi korom óta inkább az a mottóm, amit anno a hittanterem ajtaján olvastam hétről hétre: "Szeretetet ne várj, hanem adj!"
- Sosem tudtam rendesen kezelni a szociális kapcsolataimat, akár családi, akár baráti viszonyról volt szó, nem az igény hiánya miatt, egyszerűen túl süni vagyok vagy morgó medve.
- Nehezen viselem a kritikát, de sokal nehezebben, ha gyűlölnek vagy haragszanak rám. Utóbbit mindig igyekeztem elkerülni, több-kevesebb sikerrel.
- Nincsenek ellenségeim. Soha nem is voltak. Az én oldalamról semmiképpen, és nagyon remélem, a másik oldalról sem.
- Kíváncsi vagyok önmagamra. Ezeket a hülye láncokat és teszteket is azért töltöm ki és rakom blogra, mert hátha többet megértet magamból magammal.
 
3. Válassz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba
- Orbán Viktor: http://orbanviktor.hu/
 
 
 
 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr576296921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása