Egyébként...

2009.01.05. 17:10

...minden pozitív élmény és siker ellenére kicsit elszomorított, hogy kevesen jöttek el az emtété törzsközönségéből, például a fél gondolinos szereplőgárda nem volt jelen a bábfilm premierjén. Nem beszólás akar lenni, biztos mindenkinek meg volt a maga nyomós indoka, csak egy kicsit fájt. Sokan voltunk így is, és az elvárt jegybevételt is sikerült produkálni (talán többet is annál), de a LEP arról szól, hogy soksok emtétés összejön és a Professzorra emlékezik. Viszont vígasztalt, hogy sok olyan régi arcot is láthattam, akiket régen vagy ritkán láttam.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr346296909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr.Eamer 2009.01.05. 18:13:02

Szegeden ittam egyet az egészségére :)

Momo 2009.01.06. 21:28:58

Nagyon sajnálom! Tényleg. Én már rég megbántam, hogy kihagytam, valahogy fel sem fogtam, miből vonom ki magam, csak azért, mert szakdolgozat para tört rám, és mindenáron tanulni akartam. Tényleg fel se fogtam. De mivel rosszul esett nekem is, többet nem teszem. Csak lehet, hogy néha rugdosni kell.
süti beállítások módosítása