"Jó a csirke" (Ötödik elem)

2009.01.16. 11:40

Tegnap én csináltam vacsorát, s mivel nincs igazán nagy gyakorlatom benne, valami igen egyszerű meleg étellel kezdtem fejlődésre igényt tartó szakácskodásomat. Tepsis csirke: csirkecombok, fokhagyma, krumpli, alma, mindez jó befűszerezve, olívaolajjal, gázsütőben. Bár az előkészítés folyamata (értsd: krumplihámozás, szeletelések stb.) továbbra is lassabb a kelleténél, nem történt semmi gond a munkafolymat során, rendben lezajlottak, majd elég lassú tempóban, nagyrészt kis gázon, az elején és a végén nagy lángon átsült a műremek. Az illatok bíztatóak voltak az eredményt illetően, de mivel sütéssel párhuzamosan a gép előtt ültem és a Tolkien.hu-tesztelés rejtelmeiről beszélgettem sebcsabával, a tepsi legalja kissé odaégett. Ennek ellenére nagyon finom lett, és majdnem rögtön el is fogyott az egész.
 
És hogy a gyomrunk mellé legyen egy kis szellemi betevőnk is, egy ajánló:
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr526296904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lányod 2009.01.16. 15:16:16

Hmmmm.... ez irtó jól hangzik, lehet, hogy majd én is kipróbálom :P

Rabyn 2009.01.18. 02:00:46

Én égettem már le így tepsit. Nem jó játék. Másik baromi egyszerű és gyors kaja a paprikáskrumpli.
süti beállítások módosítása