Szombat óta többen is trágyaszagot éreztünk Budapest legkülönbözőbb pontjain. Értitek? Több ember, több helyen, és napokon át. Elfogadható magyarázatot továbbra sem találtam.
 
A munkahelyem melletti építkezésből szivárog az aztbesz, nem elég az Üllői út forgalma, még ez is... Állítólag a lappangási idő 15 év, de az elég kevéske, még egy gyerek felneveléséhez se lenne elég.
 
Rájöttem, hogy Péterfy Bori rokona a volt osztálytársamnak. Mindketten ugyanis Áprily Lajos dédunokái. Az iwiw igazolta is a dolgot.
 
A forgalmi negyedik nekifutása jövő hét pénteken, 15:50-től lesz. Megint kénytelen leszek ellógni melóból. Bah, direkt délelőtti időpontot kértem.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr476296880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HM 2009.03.24. 14:18:31

...nem azbeszt? nekem anno egy általános iskolai osztálytársnőm büszkélkedett azzal, hogy Bartók Béla (unoka?)testvére volt a nagyapjának...

Momo 2009.03.24. 15:29:44

Végül meg lett a papírod? Hol volt?

Pisti, az aragorn 2009.03.24. 15:55:39

HM: Ööö, igen, -t. Momo: Meglett, de másnap reggel ébredéskor jutott eszembe, hol is hagytam: Anno tényleg biztos helyre akartam elrakni, de elfelejtettem kivenni a táskámból, és magammal vittem a munkahelyemre (onnan mentem ki egyenesen a reptérre). Odabent jutott eszembe, hogy nálam van, kitettem az asztalra, hogy ne vigyem magammal Rómába. Mikor bejöttem, meg is találtam szerencsére.

Patiszon 2009.03.26. 20:00:16

Sok sikert! Szorítok ;)

Pisti, az aragorn 2009.04.03. 18:38:13

ÉÉÉS SIKEER! :0) Negyedikre meglett.
süti beállítások módosítása