2005.07.31. 21:28

Megérzésem helyes volt. Történt is valami. Valami véget ért ebben a táborban s valami elkezdődött. Nem akarok róla részletesebben beszélni, helyette egy idézet:

"És karjába zárta őt, és megcsókolta a napsütötte ég alatt, és nem bánta, hogy ott állnak a falon, és akárki láthatja őket. S valóban, látták is őket sokan, s a fényt is, ami körülragyogta őket, ahogy lejöttek és kéz a kézben visszamentek az Ispotályba. És az Ispotály vezetőjének Faramir azt mondta: - Rohan Úrnője, Éowyn, íme, meggyógyult végre."

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr156297424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PHDT 2005.08.01. 09:57:27

basszus.... épp most kezdtem abbahagyni a sírást... most kezdhetem előről... :')

lányod 2005.08.01. 11:12:44

izé... én voltam csak efelejtettem nevet váltani

HM 2005.08.04. 18:24:52

...és az ispotály legjobb asszonyai együtt örvendezének vala neki. :)
süti beállítások módosítása