2005.11.18. 23:35

Leadtam a hadtöris dogámat, egész simán, van már belőle a TO.-n, a tanszéki titkárságon és a témavezetőnél, aki elbírálja. Meg kitöltöttem ilyen lapot is, amit elém raktak. Most már nem rajtam múlik.

Teaházas talin 14-en voltunk összesen (egyszerre max. 10-en), ami elszomorító. Nyár elején szerveztem utoljára, akkor még rengetegen jöttek. Most is az előrejelzések alapján ezt hittem, de tévednem kellett. Sokan nem jöttek el, akik ígérték. Tényleg haldoklik az egész. A Potalában meg igencsak megromlott a kiszolgálás.

Megyek lefeküdni, mert holnap korán kell kelnem mert megyek mandátumszámláló bizottságba vagy mi. KGY. Klafa.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr166297322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pisti, az aragorn 2005.11.19. 23:48:44

Javítom magam: 15-en voltunk összesen (nem egyszerre). Csak a pontosság kedvéért.
süti beállítások módosítása