2005.12.01. 21:15

Egyetemi órám elmaradt (sajna ezt fél órás tanárra várakozás után ismertem fel), ezért hamarabb mentem gyakorlatra a Duna TV-be, ezúttal utoljára, ma fejeztem be. Megint írtam cikket, remélem, kikerül majd ez is. Ha igen, belinkelem Nektek. Ma sok melóm volt ott, de jó volt azért, kaptam jegyzetfüzetet Duna TV logóval meg egy tök jó írásbeli értékelést.

Aztán hazajöttem, Pistit hallgattam kikapcsolódásképpen (rég hallgattam már, ráadásul az ősbemutató szereposztásával még régebben), majd ICS megbeszélés (hát, kevesebb témára jutott időnk és energiánk, mint szerettem volna, de nem vészes a helyzet).

Most kialszom végre magamat, holnap meg gimnáziumi osztálytalálkozóm lesz este, ezért szombatnál korábban biztos nem leszek.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr486297311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása