2005.12.03. 21:58

Tegnap gimis osztálytalálkozó: sokan voltunk ezen is, keveset változtak az emberek 5 év alatt. Pizzériában kezdtünk, ott volt a volt osztályfőnökünk is, aki mindenkivel félrevonult beszélgetni egy picit. Néhány emberrel tudtam beszélgetni, friss híreket és pletyiket beszerezni. A Mama Rosa Pizzéria jó hely, közepes árakkal és pocsék kiszolgálással. 11-kor kidobtak minket (no comment). Majd elmentem a többiekkel egy picit bulizni, hajnalban hazavergődtem. Délelőttöt át is aludtam ma, délután takarítottam és dolgozgattam, írogattam meg zenét hallgattam. Sok feladat áll még előttem, és egy picit csúszásban is vagyok, de nem vészes. Csak el ne felejtsek valamit a teendőim közül, lehet, hogy megint fel kéne jegyeznem? Kattognak a fogaskerekek... sűrű hétnek nézek elébe, de szakítok majd időt valahogy kellemes dolgokra is.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr176297310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása