2005.12.07. 20:45

Alakulgatnak a vizsgaidőpontjaim, a vége lesz húzós majd. MTT-s melókat igyekszem beosztani, de ma délután megkockáztattam egy fél órás alvást, muszáj volt, mert kidőltem volna vagy idegösszeroppanást kaptam volna. Nem bírom az ilyen hajtást, majd valami nyugis tempójú munkahelyet kell keresnem magamnak a jövőben. Hideg van.

Szavazzatok a nagykönyvben A GYU-ra, mert állítólag az jó nekünk. Bezony. Okos emberek azt mondják, hogy kampányoljunk mert kell. És aki másképpen gondolja, rosszul teszi. Szavazhatsz ingyen "A Nagy Könyv" oldalán. Vagy SMS-ben, a 02-es kód elküldésével, a következő telefonszámra: 06-81-601-301 A szavazás egészen december 10-ig, 16 óráig tart.

Nem is tudom, mi lenne velünk Okos emberek nélkül.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr866297304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sirgon 2005.12.08. 18:18:59

Remélem visszajutunk. Én szavaztam párszor. Druk-druk Jó lenne legalább az első háromban benne lenni!
süti beállítások módosítása