2006.01.11. 23:05

No, azért ma még először tételtbeszereztem, Narniáztam és ArsM party.  De holnaptól tényleg intenzív tanulás, ígérem!

Narnia szép és jó film, kb. azt kaptam tőle, amit vártam. Egy gyönyörű mesefilmet szájbarágósan allegorikus jelentésrétegekkel, és egy kis valdiznis fílinggel, de elégedett vagyok vele. Nem ad katarzist, de szerintem igényes munka. A hadvezetési és stratégiai elemeit meg nem kritizáljuk.

A lábam jobb, a megfázásom stagnál.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr556297277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sirgon 2006.01.17. 14:51:04

Narnia szép mesefilm, jobban tetszett mint a könyv, és az allegóráktól el lehet tekinteni, mert önállóan is megállja a helyét. Gyerek történet, nem szabad keresni a mély logikai és filozófiai kidolgozottságot. Kb Alice-szal meg Mary Poppins-szal van egy szinten. Azokat is szeretem.
süti beállítások módosítása