2006.02.09. 23:32

Neptun-cucc úgy tűnik, megoldódott (bár máig nem tudom az egyik szemináriumról, jó kurzusra iratkoztam-e fel), én lettem a TF projekt főnöke és más pályázó nem lévén mi is szervezzük. ICs-s dolgaim alakulnak, még Vz-nek tartozom egy frissítéssel. Jah, s be kéne fejeznem a karakteralkotást. Megint fáj a torkom és taknyolok, hurrá. És elég kómás vagyok egész nap.

No meg kaptam egy furcsa felkérést, amihez sok kedvem nincsen. Rossz bakra lőnek, az az érzésem. Még nem jött el az én időm.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr376297262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lányod 2006.02.11. 09:03:45

Lányod is kómás... nem is kicsit... és nem is csak egy egész nap...
süti beállítások módosítása