2006.02.28. 23:57

Egyre többen vesztik el a lelkesedésüket és a kedvüket az egésztől. De ez nem ok arra, hogy letegyétek a lantot! Azt hiszitek, nekem még nem lett elegem sok mindenből? Pontosan tudjátok a választ. És vajon miért vagyok még itt és miért csinálom? Ezen elgondolkodtatok már? Négy éve csinálom legalább. És mindig is voltak pofonok. És lesznek is. De néha pont ezek kellenek nekünk hosszútávon.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr266297253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lányod 2006.03.01. 19:36:17

És szerinted én még ha a távolból is, de miért vagyk még itt, és miért csinlom? Bár bevallom néha erősen amellett vagyok, hogy így semmi értlme, de eddig nem adtam fel... Hol több, hol kevesebb lelkesedéssel, de én is csinálom, ami innen a távolból tőlem tellik... ugyanazért amiért TE! -> lányod melletted van :ölel:
süti beállítások módosítása