2006.04.12. 00:05

Egész napos takarítás után az ember fia igen fáradt aggyal ül le gépe elé. Sok gondolat kavargott a fejemben, mikor ide leültem és beléptem a blogom kezelőfelületére, de mikor elkezdtem ezt a bejegyzést írni, már elfelejtettem, mit is akartam, miért is blogolok most éppen. Ezért kénytelenek lesztek most beérni azzal, hogy igen sok magvas gondolatot szántam Nektek, melyek valahogy most összefolytak és még csak tócsává sem hajlandóak összeállni a kedvemért. Hát egen, a stílus maga az ember.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr976297225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása