egonövelés

2009.09.16. 23:13

Azért az komoly, hogy az első publikációm megjelenik 2006-ban, és egy évre rá már nemcsak hivatkoznak rá az ezeréves jubileumi tanulmánykötetben, de a "válogatott bibliográfiában" is ott vagyok, valamint az új patrocínium-térképet részben az enyém alapján készítették (mondjuk, a kutatástörténetben az enyém volt a második ilyen térkép), az én anyagomat is továbbkutatva. Ez azért több, mint amit reméltem volna. Jó időben jó helyen jó személynek jeleztem a publikációs szándékot, és nem is sejtettem, hogy mekkora mákom volt ezzel. Így azt hiszem, sikeresen beleírtam magam a hazai Szent Imre-kutatás történetébe, mégha alig-alig is tettem hozzá valamit. Emlékszem, mennyit szenvedtem a patrocíniumokkal, még újra is kellett rajzolnom a térképet, ha elhibáztam. Hát, megérte.
 
Kedves Kollégák, a lényeg mindig a tökéletes időzítés, a tökéletes alanynak jelzés, a tökéletes kérdéssel fellépés.
 
A második publikációm kevésbé ismert, de hát kevésbé jelentős, lényegében semmi újat nem mond, csak összefoglal. Nem is találkoztam még ráhivatkozással.
 
Szigorú értelemben véve cirka 2 évig voltam történész, nem egy hosszú karrier, de úgy tűnik, talán sikerült valami nyomot hagynom. Néha azért hiányzik. Nem rossz az újságírás, sokan irigykedhetnének a munkámra, de azért nincs akkora szépsége számomra, mint a történészkedésnek. Viszont meg lehet élni belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr106296814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Momo 2009.09.17. 19:30:36

Gratulálok! Hát most komolyan, nagyon büszke vagyok rád!:) Én speciel irigylem a munkádat, de megértem a történészkedést iránti nosztalgiát. Tökjó...:)

ben 2009.09.18. 19:09:32

azért gratula hozzá :)

Pisti, az aragorn 2009.09.18. 20:05:48

Köszönöm!

Pisti, az aragorn 2009.09.22. 15:40:19

Ó, igen, a pénz is rendben megérkezett, VÉGRE ez is letudva!

fqqdk 2009.09.26. 13:23:47

a lényeg tehát: a tökéletesség. hm. ez megkönnyíti a dolgunkat... kőkemény jótanács... (főleg olyan dolgokban, amikről csak utólag tud kiderülni, hogy tökéletesek-e, vagy sem.) :P

Pisti, az aragorn 2009.09.26. 13:53:18

Efkú, az a szerencsénk, hogy bár mi tökéletlenek vagyunk és nem látunk előre semmit sem, de van felettünk egy tökéletes Valaki, aki egyengeti az utunkat, ha rábízzuk magunkat. ;0) Ez persze a fenti fejtegetésből kimaradt, mert ott azt akartam hangsúlyozni, hogy igenis lépni kell, meg kell tenni azt az icipici lökést a részünkről, hogy legyen mihez Égi segítséget kérni!
süti beállítások módosítása