2006.04.14. 12:32

Az elmúlt napokban voltam fodrásznál (megint rövid a hajam), találkoztam rég nem látott barátokkal (sajna nem volt a régi a hangulat...), angoloztam egy picit, féléves hírlevelet írtam, meg reklámoztam A Hobbit - Kritikai kiadást, meg egy picit itthon is takarítottam. És persze Kedvessel is voltam, naná hogy!  De még mindig rengeteg a dolgom, elmaradtam a munkáimmal, konzultálni nem tudtam, és utálom ezt a nedves és hideg időjárást!

Ma Nagypéntek van, böjtölök (ezt a napot a protestánsok is általában meg szokták tartani), holnap is. Este lesz a TV-ben A Passió, kíváncsi vagyok rá, még nem láttam.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr346297224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása