2006.04.28. 22:24

Dolgozok a feladataimmal ezerrel, nem részletezem, unalmas lenne. De ma megvettem A Hobbitot, nem bírtam neki ellenállni, pedig még várni akartam vele, amíg elég időm és pénzem nem lesz rá, de azt gondoltam, ezzel az erővel a végtelenségig is várhatnék, de nem vagyok egy csáknorisz, így bementem a hozzám éppen legközelebb eső Libribe és megvettem kemény 5% diákkedvezménnyel. Azóta gyönyörködöm benne, naon cép kötet, a papírborítóját kicsit meggyűrtem hazafele, de sebaj. Van egy-két nyomdahiba, félregépelés benne, de nagyon igényes és nívós munka, mind az angol eredeti, mind magyar részről. De végigolvasni most még nem fogom, majd ha szellősebb lesz az életem. Holnap eső esetén elmarad a Beltaine, de ahogy a topicban látom, el lenne ez esetben halasztva, ez kifejezetten jó ötlet. Jobb lenne nekem máskor, mint holnap, mert délután az öcsém előkonfirmációs nemtommijére megyek, mivel vasárnap nem megyek a konfirmációs istentiszteletére, lévén bérmálkozást tekintek meg ezen időpontban katolikus testvéreinknél. Márta.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr276297217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sirgon 2006.05.15. 19:21:15

Én Ankalimontól vettem Hobbitot tánceste, és most is olvasom. :)
süti beállítások módosítása