2006.05.15. 22:59

Azt elfelejtettem írni, hogy a hétvégén nagyon finom bográcsgulyást főztünk Leányfalun családilag, szóval már eleve füstösen mentem az esti tábortűzhöz.

Vasárnap pedig egy remek előadást láttunk egy általános iskolában, a komplett Dzsungel Könyvét előadták (a musicalt), de olyan igényesen és a gyerekek korát meghazudtoló professzionalizmussal, hogy le a kalappal előttük! De ami még jobb volt, az a hangulat, ami ott uralkodott, mind a lelkes "színészek" között a színpadon, mind a közönség soraiban, egyszerűen csak hagytam, hogy elvarázsoljon a darab.

Ma végre elcsíptem publikáció-ügyben az illetékest, úgy tűnik egyelőre nem csúsztam le semmiről és minden rendben lesz. Huhh! A diplomaosztó ünepség viszont el lett tolva augusztus végére vagy szeptember elejére és konkrétumot még senki sem tud róla.  Ez kissé megnehezíti majd az álláskeresést.

Este meg külföldi rokonainkat búcsúztattuk a Tiroli vendéglőben, kissé megfeküdte a gyomromat a sok kaja... :émelyeg:

És iwiwen ismerősnek jelölt Jézus Krisztus, na erre varrjatok gombot. Valami kisegyház akar így térítő tevékenységet folytatni (jelenleg 504 ismerőse van asszem), de nem hinném, hogy túl jó ötlet. Mindenesetre először meghökkentem a dolgon, azután jót nevettem. És küldtem neki egy üzenetet, hogy rosszul jelölte be az anyanyelvét, nem hébert, hanem arámit kellett volna. Erre ő rögtön visszaírt, hogy hát olyan választási lehetőséget nem kínált fel az iwiw, arab és héber között kellett választania és a héber közelebb áll az arámihoz, mint az arab.  Mindenesetre nem igazoltam vissza.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr306297210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sirgon 2006.05.16. 17:35:40

Ez jóóó! :) És miből derült ki, hogy vallási csoport van mögötte, és nem csak valaki ökörködik, mert jó poénnak tartja?

Pisti, az aragorn 2006.05.16. 20:00:50

Részben a válaszleveléből, részben a honlap alapján, amit a profiljában beállított.

Sirgon 2006.05.18. 22:05:16

Ez akkor meg siralmas...

Dezzie 2006.05.24. 20:31:36

szia! a diplomádat el tudod kérni előbb is, ami úgy néz ki mint az érettségi, picike, és az ünnepségen adják majd oda a díszdiplomát. a kisdiplomát nem akkor kapjátok meg úgy sem. :) de ha kell állást keresni, akkor ki fogják adni.

Pisti, az aragorn 2006.05.24. 20:45:09

Oh, köszi, lehet, hogy kelleni fog az a nemdíszkisdiplomacucc majd.
süti beállítások módosítása