2006.06.19. 18:14

Megnéztem még a zárás előtt a Sigismundust én is a családommal. Nagyon jó kiállítás volt! Nemcsak rendkívül gazdag leletanyagot tárt elénk, de alapos igényességgel dolgozta fel. És volt egy hangulata is az egésznek! Maguk a tárgyak gyönyörűek voltak, sokuk percekre lenyűgözött. Örülök, hogy az utolsó napokban rászántam magam és elmentem megnézni. A szerencsésebbek még július 13-tól október 15-ig Luxemburgban is láthatják majd a Musée national d'histoire et d'art-ban. Elküldtem hírnek is az OrientPressbe, de csak ma rakták ki: átírták múlt időbe, hogy aktuális legyen. 

Ma kiszedték a varratokat a hátamból, szépen gyógyul a seb. És permí büszke nagyobbik öccsére, akinek négyes lett végül az emeltszintű informatikája.

Emellett könyvtáraztam és olvasgattam a kutatásommal kapcsolatban, ez a része most egész érdekesnek tűnik. A mai vezetőségi megint elmaradt, az ezzel kapcsolatos kommunikáció minden igyekezetem ellenére akadozott és ez nem jó.

A múlt héten végignéztem A GYU bővített változatot, ma fejeztem be. Szégyen, de még mindig nem bírom sírás nélkül végigülni. A hülye Európa kiadó októberben kiadja A Hobbitot teljesen új magyar fordításban, Alan Lee illusztrációival. Ezeknek a könyvkiadóknak teljesen elment az eszük, agyukra ment a versengés. Burárum!

Most minden energiámat egybegyűjtöm és Kedvesnek küldöm, akinek nagy szüksége lesz rá a középkor-szigorlathoz! Drukk-drukk!

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr726297196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása