2006.06.23. 14:21

Megpróbálkoztam álláskereséssel, de válaszra sem méltattak, sebaj, nem is számítottam másra. Tennivaló bőven akad majd így is, elsősorban a kutatómunka kapcsán. Marx kitalálta, hogy a legjobban nyáron lehet dolgozni, hiába mondtam neki, hogy a könyvtárak zárva lesznek.  Intenzív munka lesz, ha őszre TDK-t akarok ebből. A gyakorlat és az ingyenmeló egyelőre nem tűnik vészesnek. MTT-ügyekben meg kímélem magamat, nem fogok semmi plusszt bevállalni. A hírlevél úgyis hamarosan nyári szünetre megy.

Lekopott az A-betű a billentyűzetemről, gondoltam megosztom Veletek ezt a felejthetetlen élményt.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr26297195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sirgon 2006.06.23. 22:01:50

Nekem a telefonomról kopott le már egy adag jel.
süti beállítások módosítása