Az elmúlt hét summája

2006.07.27. 21:16

Volt Karib-tenger kalózai 2. nézése sok MTT-ssel. Borzalmasan gyenge volt. Az első részt nem láttam, de ez a második mindenesetre nem igazán hozta meg a kedvemet hozzá, bár azt mondják, az sokkal jobb. Sztori vontatott és elnyújtott, poénok itt-ott jók, de sokszor inkább erőltetettek és sajnos ismétlődnek, színészi játék csak Deppnél van, de a karaktere nem fejlődik sehova, csak stagnál. Unalmas. Utána egy kis séta és kaja a többiekkel, de eléggé leült a dolog a végére.

Másnap Napfivér, Holdnővér-nézés pár MTT-ssel. A filmet már sokszor láttam és csak sokadik nézésre szerettem meg, számomra inkább nosztalgia, mint élmény volt ezúttal. Úgy láttam, a többiek nem voltak elragadtatva tőle. Sebaj. Este teljes kóma, alig vánszorogtunk el az ágyig.

Torokfájással folytatódott a dolog és még most is tart, brrr... Biztos svédcsepp-hiányom van, azért. Nem akarok nyaralás előtt lerobbanni. Valamit haladtam a munkámmal is, de reménytelennek látom a dolgot, szerintem Marx elküld majd a fenébe és igaza lesz.

Biológusunk blogján vita folyik a táborról, írtam egy irtóhosszú kommentet hozzá, de elveszett az egész és dühös lettem emiatt. A TF-es állításait cáfoltam meg benne pontról pontra és a Középfölde-hangulattal kapcsolatos észrevételeimet osztottam meg benne. De mindegy. Nem fogom újra írni. Jövőre meg szeretnék komolyabban beleszólni a keretjátékba.

Most megint egy kellemes időszak elé nézek: holnap buli, szombaton pedig évforduló! :barack:

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr86297185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sirgon 2006.07.28. 23:24:45

Az első rész igen is jó. Sokkal több jut benne a történet kidolgozására, és kevesebb a poénokra, trükkökre, fordulatokra. Ettől filmszerű lesz, és nem clip, videójáték szerű...
süti beállítások módosítása