KúlCenter

2006.09.02. 00:33

Bár egyetemi dolgaim tekintetében továbbra sincsen előrelépés (most egyéb "újságírói" melóim esetében is punny helyzete áll fenn), kaptam értesítést a diplomaosztómról, jó hosszú lesz és ünnepélyes és talárba megyek és majd jó sokat pozőrködöm, mert megérdemlem, megdolgoztam érte.

És tegnap óta dolgozó ember vagyok. Be lettem szervezve egy itt meg nem nevezendő közvéleménykutató céghez, ahol a callcenterben vagyok telefonos közvéleménykutató. Persze, nem teljes állásban, de minimum heti három nap olyan 6 órát ott kell töltenem, vagy délelőtt vagy délután. Pénzt a kitöltött kérdőívekért kapok csak és legkorábban október közepén. Addig ki kell bírnom valahogy pénzügyileg. Jövedelemkiegészítésként öcsémnek adok töriórákat. A callcenteres meló amúgy elég monoton, első nap nagyon fárasztó és unalmas volt, második nap kevésbé, de idegesítőbb. Nagyon sok hülye emberrel kell beszélned. Ha akarnék, én is írhatnék erről droidzónát, de minek? Nem akarom azzal tölteni a blogomat, hogy hányan nem tudták megmondani, hány évesek, stb. Amúgy néha igen szórakoztatóak, ilyenkor hangosan röhögök és igyekszem közben nem zavarni a kollégákat.  De sok emtétés kolléga van és az jó, bár trécselni nem nagyon van időnk/lehetőségünk. Szóval jó kis meló, igazán kúl(center). Max. egy évig kell kibírnom, ha addig nem őrülök bele a félnapos telefonálásokba, akkor tök jó vagyok. Utána keresek valami normális állást. Illetve már most keresgélni fogok.

Ma voltam munka után Professzor-megemlékezésen, épen a végére estem be, de még fel tudtam olvasni egy kis részletet és az jó volt. Láttunk süniket is. A gyertyás cucc után beültünk egy indiános teázóba, valami zöld teknős barlangjába, vagy mi, nagyon hangulatos hely hatalmas választékkal, közepes teaházi árakal és pocsék, borzalmas kiszolgálással. A pincérfiúk enyhén fogyatékosnak tűntek szellemileg. Holnap sajnos táboros tali kimarad, mert helyette esküvőre megyünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr596297174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lányod 2006.09.03. 08:58:14

hmm... Kincsővel nem találkoztál véletlenül a munkahelyeden? :D Mert ő is valami ilyesmi melót csinál asszem... és megvolt nálunk is az esküvő, nem sok esemény történt a nap folyamán...

Pisti, az aragorn 2006.09.03. 19:45:00

Nem, ő máshol dolgozik.
süti beállítások módosítása