Jómunkásember

2006.09.21. 22:42

Ma tovább maradtam a munkahelyemen, túlóráztam rendesen. A tandíj-ellenes tüntetések ugyanis elmaradtak, illetve utólag kiderült, hogy páran azért kimentek. Meg a tegnapi késésemet is úgy éreztem, lelkiismeretből le kell dolgozni, ezért úgy terveztem, este 8-ig bent maradok. Ebből végül fél 9 lett, ugyanis késő délután kaptunk új tesztet, hogy ezt sürgősen ki kell töltetnünk 200 emberrel, különben szegény Stumpf István nem tud majd miről beszélni holnap reggel a Nap-keltében, és addig ne menjünk haza, amíg kész nem vagyunk vele. Fél kilenckor azonban a főnöknő is belátta, hogy semmi értelme, késő este az emberek se szívesen válaszolnak már, még úgy 40 kérdőív hiányzott, kíváncsi vagyok a holnap reggeli műsorra. Amúgy a tegnapi-tegnapelőtti kutatásaink eredménye most került fel a netre, előbb az MTI lapján láttam, azután az Index is kirakta, meg persze a Forsense.hu.

Tudom, kissé unalmas és lapos lett a blogom mostanság, ez van. Reggel az egyetemen a műhelymunka-órán beszédtechnikai gyakorlatot kellett csinálnom, mókás arcokat vághattam artikuláció közben. Állítólag a profi rádiósok idősebb generációja még ma is, több évtizedes tapasztalat és gyakorlat után is ezekkel melegít be közvetlenül élő adás előtt. Ha sikerül elkérnem pár ilyen nyelvgyötrőt, majd jól berakom a Synithos-fórumra.

És belevágtam a titkos projektembe. 

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr506297161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása