Tegnap este és éjjel volt az emtété-tábor ügyében az első galaktikus ütközet. Igen, pályáztam rá Tevildo csapatában, ez volt az eddig titkolt projekt. Bár úgyis mindenki tudta már. A bíráló bizottság elég komolyan vette magát, nagyon keményen és szőrszálhasogatóan belekérdezett mindenbe, de az álláspontjaik nem voltak egyformák. Egy órán át vallattak minden szervezésre jelentkező csapatot. Alig tudtam megszólalni szervezőtársaim mellett, folyamatosan beszéltek, csak egy-két mondatot sikerült mondanom. Na mindegy. A másik két csapatból az egyik (a Biológusunk-féle) megfogyatkozott a meghallgatásig, egy személy képviselte a koncepciót mind az öt meghallgatóval szemben. Az ő koncepcióját túl katonásnak és nem komolyan vehetőnek érezte a bizottság, ezért csak a másik kettő jutott tovább. A mi elképzelésünk egy erős keretjáték alá rendelt mindent, amit kissé live-szerepjáték-jellegűen valósítanánk meg mesélőkkel, NPC-kkel, és 12 napos táborban. A másik csapat sok kicsi csapatra és rendi tevékenységekre építette a koncepcióját. Ketten maradtunk versenyben és a bizottság azt a döntést hozta, hogy bár a mi szervezői hierarchiánk jobb, a szerepjátékos jellegű keretmesére nem lenne igény az emtétében, a rivális gárda koncepciója reálisabb és tetszetősebb, nekik viszont gyengék a csapvezeik és a rendek a felénél átvennék az identitásképzést a csapatoktól, ami nem szerencsés. Azaz dolgozzuk össze a kettőt egynek. Hurrá. Valahogy sejtettem, hogy ez a döntés fog születni. Természetesen nagy vita lett belőle, sokan nem fogadták el ezt a megoldást. Végül abban állapodtunk meg, a bizottság most összeírja, hogy mi az, ami nem jó a pályázatokban, elküldi nekünk és újabb határidőig módosítani kell őket, és akkor egy második forduló keretein belül születik meg a döntés. Gyakorlatilag az eredeti pályázatnak megfelelően két forduló lesz és csak a két jobbik szervezői gárda jutott tovább.

A mi pályázatunkban két fő hibát találtak: 1. A szerepjátékos koncepcióra nincsen igény a társaság többségében, 150 emberrel ezt amúgy sem lehet rendesen megcsinálni, 12 napig pedig pláne nem. Ráadásul ez az ötlet a csapatvezetőkre túlságosan nagy terhet és felelősséget rakna. 2. Nincsenek átlátható programok, illetve nincsenek leírva a tevékenységek. Ezt számomra érthetően nem sikerült kifejteniük (pl. mi a különbség program és tevékenység között?), de mivel ezt a részét a pályázatnak én írtam és én lennék a programfelelős, azt a következtetést vontam le belőle, hogy egy rakás szamóca a koncepcióm, ami semmi újítást nem tartalmaz, átláthatatlan és nem ad lehetőséget keretjátékon/szerepjátékon kívüli tevékenységekre. Szóval alkalmatlan vagyok erre. Ezt így nem mondták ki, mert nem is tudták, hogy én írtam ezt a részét. Jah, a rivális gárdánál pedig csapvez lennék, de mint a bizottság kifejtette, a pályázók helyében egyelőre csak csapvez-helyettességet bíznának nyugodt szívvel rám, csapveznek nem lett volna szabad még jelölni engem, mert "határeset" vagyok. Hát köszönöm. Legalább mindkét pályázat elbírálása kapcsán ért engem kritika.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr886297150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lányod 2006.10.13. 20:24:07

:roll: remélem valamikor összefutunk hétvégén msn-en...

Ben 2006.10.13. 22:19:38

:/ Miféle koncepció lesz ebből. :roll: Bár így abszolút külsősként nem tűnik rossznak az összeolvasztás ötlete,csak hát akkor az meg milyen.
süti beállítások módosítása