(a cím csak az alliteráció kedvéért)

Tegnap egy fél napot vártam a kéményseprőre és nem csöngetett be hozzám, pedig figyeltem és a csengő is jó, nem nyomhatta el semmi a hangját. Egyszerűen nem csengettek be hozzám. A szomszédhoz igen, de hozzám nem. Hah, kissé dühös lettem az elpazarolt idő miatt.  De legalább port törölgettem meg sikáltam egy picikét.

Azután a konzultáció is elmarad. Marx szokásához híven elég sokat késett és még utána is rengeteg elintéznivalója volt, ráadásul másokkal is konzultált, így velem kb. 10 percet tudott beszélni, aminek a nagy része általános rizsa volt, ezért holnap mászhatok be a Duna TV-be, hogy ott folytassuk.

Ma bementem dolgozni, de egy-két kérdőív után (nem emlékszem pontosan) már nem működött az internetes telefonrendszer, így órákat ücsörögtünk várva, hogy megcsinálják. Addig mindenféle idiótasággal szórakoztunk, pl. cseteltünk WordPad-ben, meg Emtété-emblémát rajzoltunk. És kimásoltam egy oldalt a banki kérdőív tesztváltozatából, amit aztán Paint-tel átszabtuk középföldés-emtétés kérdőívvé (eredmény piciben Annatarblogon). Aztán szépen hazaküldtek minket. Kíváncsi vagyok, hogy holnapra megjavítják-e.

Az utolsó élménybeszámoló olyan eseményről szól, amely kivételesen nem maradt el. A fogorvos. Jaj. Megröntgenezett, aztán nekem esett, fúrt-faragott, gyökeret pucolt, fertőtlenített, fehérítő-folyadékkal töltötte meg a fogamat, meg ilyenek. Szerencsémre nem fájt, de eszméletlen kellemetlen érzés volt, és ugyancsak izgultam. Jövő héten folytatása következik. Még legalább egy alkalom.

A bejegyzés trackback címe:

https://pistiazaragorn.blog.hu/api/trackback/id/tr56297138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása